Ogólne Maron 46 lat łódzkie Łódź kontakt
Faceta rozsądnego, bez przegięć, nierozpoznawalnego w środowisku (osoby z Lublinka, Zdrowia, g-klubów nie pisać!!!), dyskretnego w wieku 20-38 lat poznam. Cel - kumpel, przyjaciel, ktoś do dłuższej relacji, rozsądnego układu...Ja - 46.182.74, sportowa sylwetka, zadbany,
Dzisiaj 11:18 1503637 Zgłoszenie
Seks pasyw 30 lat łódzkie Łódź kontakt
Uległy pasyw 30 180 67 16 zaprosi szczupłych aktywnych kolesi 25-40 z fajnymi pałami.Lokum posiadam.Mam ochotę na męskie jebanie
Dzisiaj 11:10 1503626 Zgłoszenie
Seks sxsxs 28 lat łódzkie Łódź kontakt
hej chłopcy bede za godzine w Pasazu Łódzkim na Jana Pawła (real), dam pałke do wylizania w wc, i chetnie sam obciagne, ja 28/176/65/17, szczuply i zadbany, Ty max do 25 lat, równiez niebrzydki i szczuply, pisac smsy na 794....348......037 czekam :)
Dzisiaj 10:57 1503610 Zgłoszenie
Ogólne bielizna łódzkie cale kontakt
bokserki oraz jockstrapy nowe, kilkadziesiat par,sprze dam.chetny pisz,posle foty na maila
Dzisiaj 10:15 1503562 Zgłoszenie
Fetysze ulegly łódzkie Łódź kontakt
witam,szukam Dominujacych facetow ktorzy wiedza jak wykorzystac uleglego zakres do uzgodnienia oral anal sperma piss wiazanie spank i wiele wiecej ,chcesz sobie ulzyc pisz
Dzisiaj 08:47 1503480 Zgłoszenie
Seks xxxx 26 lat łódzkie Łódź kontakt
szukam tylko z łodzi - zrobię loda. Ty z lokum. Aktualne tylko do niedzieli do 16.00.
Dzisiaj 07:43 1503433 Zgłoszenie
Seks Piotr 35 lat łódzkie Łódź - Radogoszcz Ws kontakt
Spotkam się teraz. Radogoszcz Wschód. Mile widziani dojrzali. Mam lokum.
Dzisiaj 07:31 1503425 Zgłoszenie
Seks uni 35 lat łódzkie Łódź kontakt
Obciągnę dzisiaj fajnemu kolesiowi,warunek-higiena i masz lokum,jeśli nie masz to spotkanie u Ciebie w aucie,ja Widzew Wschód,tylko konkretna ustawka,bez zbędnego gadania i wysyłania fotek,,,ja nie wysyłam,jeśli przyślesz pierwszy to odeślę...spotkanie około godziny 17.00-18.30...kontakt tylko sms,telefon podany w zakładce kontakt...ja ciemny blondyn,wysoki,mocnej budowy,bez skojarzeń...jeśli będzie fajnie to rozważę sytuację odwrotną-obciągasz Ty mnie też,może będziemy spotykać się regularnie...
Dzisiaj 07:12 1503421 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela janusz 39 lat łódzkie Łódź kontakt
Poznam szczupłego chłopaka z Łodzi. Ja szczupły 39-latek. Lubię młodszych od siebie i szukam młodego chłopaka, który lubi starszych. Sms z opisem.
Dzisiaj 06:36 1503413 Zgłoszenie
Ogólne Dyskret 43 lata łódzkie Warszawa kontakt
często służbowo w warszawie , teraz 28-30 października , hotel . Poznam zdrowego na ciele i umyśle dyskretnego bi lub żonatego chętnie aktywnego / uniwersalnego faceta na spotkanie przy popku . Ja 43 180 78 17 c.blon bi żonaty męski konkretny raczej przystojny. telefon w kontakcie .
Dzisiaj 06:23 1503405 Zgłoszenie
Ogólne fred 31 lat łódzkie Łódź kontakt
Witam. szukam kogoś z kim mogę sie zaprzyjaźnić i od czasu do czasu spotkać i miło spędzić czas. więcej w mailu
Dzisiaj 02:33 1503378 Zgłoszenie
Ogólne młody 22 lata łódzkie łodzkie kontakt
Hej spotkam sie z młodym chłopakiem nie mam doświadczenia ale mam lokum i możemy fajnie na luzie spedzić wieczór,
Dzisiaj 01:39 1503365 Zgłoszenie
Widziałem Cię ziomek łódzkie Łódź kontakt
Ogladales przy mnie nowe iphone'y w ispocie dzis po godz. 20. Ja z kolezanka, usmiechales sie, bo mialem rozladowana baterie i podlaczylem sie pod ladowarke jednego z wystawionych iphone'ow. jesli tu zagladasz, milo by bylo sie poznac;) pozdrawiam
Wczoraj 23:37 1503293 Zgłoszenie
Seks Sebastian 38 lat łódzkie łódz kontakt
Zadbany 38 latek.172/75/16 depilowany.Oral uni w analu pasywny.Aktywnego Pana na teraz.Lokum mam.sms.numer w ogłoszeniu. Odezwij się
Wczoraj 23:21 1503279 Zgłoszenie
Seks rafał 25 lat łódzkie Łódź-Górna kontakt
witam ja młody mało doswiadczony chcetnie obciagne kutaska gejowi lub dwóm kto chetny pisac TYLKO SMSY
Wczoraj 21:15 1503174 Zgłoszenie
Seks laska 35 lat łódzkie Łódź-Bałuty kontakt
Witam! Chetnie obciagne dojrzalym panom, nie mam lokum, Pozdrawiam!
Wczoraj 19:33 1503078 Zgłoszenie
Seks nieparzysty 36 lat łódzkie Skierniewice kontakt
Szukam pasywnego faceta do niezobowiązującej znajomości. Interesują mnie spotkania na sex, bez wchodzenia sobie w życie. Ty – pełnoletni (pow. 20 lat) dyskretny, czysty, zdrowy i nieotyły. Ja - niezależny samotnik, aktywny. Szczegóły w korespondencji. Foto ułatwi nam sprawę.
Wczoraj 19:18 1503062 Zgłoszenie
Seks lublinek łódzkie Łódź kontakt
bede jutro w sobote w godzinach 17-18 na łakach na lublinku pienista 92 , obciągne i dam do pyska moje 21 cm
Wczoraj 19:15 1503060 Zgłoszenie
Seks olo łódzkie Łódź-Bałuty kontakt
Hej nas 2 32/180/75/18 i 34/176/85/14 szukamy pasywa na sex fotko mmsem
Wczoraj 18:15 1502983 Zgłoszenie
Seks mick 20 lat łódzkie Łódź kontakt
poznam tłuściutką transkę z lokum do wspólnych zabaw
Wczoraj 17:06 1502913 Zgłoszenie
Seks Tomi 36 lat łódzkie Zduńska Wola kontakt
Fajny 36 latek pozna na sex młodego z gimnazjum lub technikum max 24 lata nie pozalujesz warto ja moge byc pas ale moge tez akt piszcie na maile gg lub tel tylko SMS. Foto twarzy przyspieszy kontakt
Wczoraj 16:58 1502906 Zgłoszenie
Ogólne ładny27 27 lat łódzkie sieradz - łódz kontakt
Hej szukam osoby która by nauczyła mnie języka angielskiego , jest chętny ????? co do godzin to kwestia dogadania
Wczoraj 16:37 1502882 Zgłoszenie
Seks qba 27 lat łódzkie Łódź kontakt
Poznam chłopaka do wspólnych wypadów na saunę i seks, Ty męski, 20-30 lat, szczupły/wysportowany, przystojny, chętnie bi, możesz być niedoświadczony. Ja 27 lat, 179 cm, 74 kg, bi, pasywny w oralu, bez lokum, doświadczenia z facetami dopiero od niedawna, Za przesłaną fotkę mogę odesłać swoją. Nie interesuje mnie rozmiar i zdjęcie Twojej pałki. Lubię chodzić na świat saun, mam czas w piątki po 16 i w soboty rano (wtedy jest też najmniej ludzi). Odpowiedzi tylko na mail.
Wczoraj 16:30 1502878 Zgłoszenie
Seks WeekEnd 33 lata łódzkie Łódź kontakt
Aktywa co lubi dobrze wyruchac w ryja, konkretny meski sex Ja typ garniturowca , czesto w Lodzi
Wczoraj 15:53 1502832 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Marcin 42 lata łódzkie Łódź okolice kontakt
Poznam dyskretnego studenta lubiącego nagość i pieszczoty. A co w zamian? zaproponuj sam :-)
Wczoraj 15:15 1502797 Zgłoszenie
Seks dawid32 łódzkie Pabianice kontakt
Witam. Dam dzisiaj do obciagniecia palke. Wiek maksymalnie 35 lat. Czekam od 00.10 do 00.30 przy partyzanckiej 95
Wczoraj 13:44 1502727 Zgłoszenie
Widziałem Cię Krisss łódzkie Łódź kontakt
Wczoraj widzieliśmy sie w gęsim puchu ty jako kelner obslugiwales imprezę od 18stej ja ochroniarz w czerwonym krawacie, spogladalismyvna siebie jesli tu bywasz napisz. Tel tylko SMS gg lub mail
Wczoraj 13:28 1502714 Zgłoszenie
Seks rob 40 lat łódzkie Łódź kontakt
poznam panow po 50 z lokum na sex z 40 latkiem .... lubie starszych od siebie .... lubie pieszczoty , lizanie pup ,69 oral,anal ... jestem uni
Wczoraj 11:49 1502621 Zgłoszenie
Ogólne Sauna 34 lata łódzkie Łódź kontakt
Wybiera się ktoś dzisiaj na Falę między 15 a 16.30?
Wczoraj 11:14 1502585 Zgłoszenie
Ogólne max 30 lat łódzkie kutno okolice kontakt
hej poznam meskiego,fajnego chlopaka z kutna lub okolic ja sztyn,wysoki.
Wczoraj 10:55 1502569 Zgłoszenie