Seks Tirówka 22 lata łódzkie Łódż Tomaszów Maz kontakt
Jest ktoś może dzisiaj z kierowców tirów na pauzie i ma ochote na seks oral w tomaszowie maz? Szukam kogoś na seks do godziny 3 w nocy nie koniecznie kierowcy tira.Ja młody szczupły wysoki przystojny.Nie mam lokum spotkanie u ciebie w aucie lub plener.Lubie ssać za to w analu jestem jeszcze ciasny wiec jak chcesz mnie rozdziewiczyc prosze bardzo.Zrobie wszystko co zechcesz.Tylko poważne oferty.ty najlepiej +30 i w odpowiedzi prosze sie opisać.Poczte sprawdzam co chwile .Pozdrawiam :)
Dzisiaj 19:40 1478063 Zgłoszenie
Seks Koleś 35 lat łódzkie Łódź kontakt
Zerzne, zaleje dziure dzis/jutro fajnego kolesia, mocno, ostro i gleboko. Moze byc w trojkacie z drugim aktywem. Lokum - okolice PKP Chojny. Ja spoko kolo, cwicze, biegam. Na plusie. Odpowiadaj z opisem.
Dzisiaj 19:28 1478049 Zgłoszenie
Seks pppppppp łódzkie kutno kontakt
poznam starszych panów po 50-tce,chciałbyś mnie dotykać,a może włożyć do dupci
Dzisiaj 18:59 1478032 Zgłoszenie
Ogólne Tomek 38 lat łódzkie Łódź kontakt
Zadbany 38 latek szuka na dzisiaj aktywnego w analu..Ja 172/75/16 depilowany.Kontakt sms,mail..
Dzisiaj 18:26 1477995 Zgłoszenie
Seks PAWEŁ 27 lat łódzkie Tomaszów Mazowiecki kontakt
hej szukam konkretnych,mlodych chlopakow na dobre bzykanko sex anal,oraz z tomaszowa maz. i okolic.wiec czekam na chętnych i zdecydowanych.tel. 7-3-3 6-8-4 2-5-1
Dzisiaj 18:21 1477992 Zgłoszenie
Seks Kiesz 19 lat łódzkie Łódź kontakt
Szukam męskiego po 40tce/ 50tce z owłosioną klatą, niechudego na wspólne walenie, może coś więcej... Wymagam zdrowia! Ja wysoki i chudy, nieprzegięty i takiego też szukam. Dziś wieczór, lub jutro...
Dzisiaj 18:11 1477982 Zgłoszenie
Ogólne mlody 21 lat łódzkie Łódź kontakt
Mlody chlopak chetnie udostepni swoja palke dla dobrego lachociaga. Szukam kogos z lokum lub autem. Lubie szybkie i konkretne akcje. Spotykamy sie, ciagniesz i czesc. Mozliwy staly ukladzik. Najlepiej z kims chojnym. Jesli wiadomo o co kaman :P
Dzisiaj 17:34 1477953 Zgłoszenie
Seks Alane 20 lat łódzkie Łódź kontakt
Ja wysoki i chudy brunet, miły i nieprzegięty 20-latek. Szukam dojrzałego po 40tce, zdrowego, obrośniętego na klacie, możesz mieć niewielki brzuch ;) Przede wszystkim nie szukam zniewieściałych. Dobrze jeśli będziesz bi i pracował fizycznie. Jeśli spełniasz kryteria, napisz...
Dzisiaj 17:21 1477935 Zgłoszenie
Seks chlopak25 25 lat łódzkie Łódź kontakt
Witam, szukam dojrzałego faceta 45++ na miłe sex spotkania. Ja 25 lat.
Dzisiaj 17:16 1477931 Zgłoszenie
Seks DOMINIKA 32 lata łódzkie łódź okolice kontakt
Szukam aktywa,ja na foto,w ponczochach itd.....tylko zdecydowani !nie odpisuję na emaile i smsy tylko tel,mam lokal,szukam dużego.....
Dzisiaj 17:06 1477922 Zgłoszenie
Seks student 22 lata łódzkie Łódź kontakt
Wysoki, młody, szczupły chłopak uniwersalny w łóżku pozna faceta, który mógłby lekko wspomóc finansowo.
Dzisiaj 17:02 1477918 Zgłoszenie
Praca - szukam vojti 41 lat łódzkie Bełchatów kontakt
Szukam pracy,najlepiej w Belchatowie lub okolicach,może ma ktoś możliwość pomocy.Za jakąkolwiek pomoc będę wdzięczny.pozdrawiam
Dzisiaj 16:49 1477907 Zgłoszenie
Seks RYSIEK 50 lat łódzkie Łódź kontakt
Szukam konkretynch facetow do wspolnego sex-u pieszczot oral lizanie dziurki fisting uni łódz i kraj tel sms bo niemam dostepu do netu wiek 50 wz.182 kg 90 pałka 20.niemam dostepu do netu piszcie dzwoncie na tel
Dzisiaj 15:10 1477815 Zgłoszenie
Seks DyskretnyON 35 lat łódzkie Łódź kontakt
Dzis wieczorem 21-23 spotkam się z męskim bisexem. Obciagnę kutasa po całym dniu w gaciach ( z zapachem). Kutas najlepiej owłosiony, jaja tez. Tylko męscy kolesie, tylko bi których jara jak koleś opierdala gałę i wylizuje wora. Nie szukam cioty, małego kutasa, wygolonego. Twoj wiek do 40-45 lat. Dyskrecja i zdrowie !
Dzisiaj 14:44 1477788 Zgłoszenie
Seks Jan 40 lat łódzkie Łódź kontakt
Interesuje mnie przyjemny i delikatny m.a.s.a.z.y.k. Na początku robisz mi loda, później m.a.s.u.j.e.s.z całe ciało i na koniec znowu lodzik. Ja w zamian robię Ci m.a.s.a.z.y.k twojego małego ręką. Ja 174/80/16 zadbany 100 % higieny i tego także oczekuję. Oczywiście nieodpłatnie , wszystko dla wspólnej przyjemności. No i w twoim lokum.
Dzisiaj 14:39 1477783 Zgłoszenie
Seks misiek 27 lat łódzkie Łódź kontakt
Zaproszę do siebie fajnego, męskiego faceta, który chciałby ostro pobawić się z uległym misiem
Dzisiaj 13:39 1477718 Zgłoszenie
Seks lublinek łódzkie Łódź-Polesie kontakt
lubie dawać do obciagu , czekam na lublinku godz 15-16
Dzisiaj 12:42 1477658 Zgłoszenie
Seks Seba 32 lata łódzkie Łódź Pabianice Piotr kontakt
Witam Poznam kolegę HETERO BI żonatego do stałego sex układu na dłużej oral anal pieszczoty rimming UWIELBIAM PIEŚCIĆ MĘSKIE CIAŁO. Interesują mnie panowie w wieku 36 - 45 lat normalnej budowy bardziej aktywni dobrze by było jak byś był mobilny. Ja nie rzucający się w oczy chłopak uczciwy szczery 181.89.32 lata. Higiena i dyskrecja gwarantowana z mojej strony i tego też oczekuję. Resztę informacji w wiadomościach prywatnych. Foto przyspieszy kontakt ja pierwszy nie wysyłam oczywiście swoje odsyłam. MOŻE W KOŃCU KTOŚ SIĘ ZNAJDZIE tel w kontakcie tylko sms
Dzisiaj 12:13 1477626 Zgłoszenie
Seks Bisex 33 lata łódzkie Poddębice kontakt
Obciagne dzis w poddebicach facetowi bi do 45 lat. Ja przejazdem, dyskret
Dzisiaj 11:54 1477605 Zgłoszenie
Seks cwelik 30 lat łódzkie Łódź Bałuty kontakt
uległy cwel 30 180 67 16.szukam na dziś męskiego aktywa szczupłego który mnie pocweli.Lokum mam.Tylko konkretni.Mam ochotę obciągać i dać tyłka.Ty 24-45 lat aktyw z fajną pałą.Może zabawa w większym gronie.Miśkowatym dziękuję
Dzisiaj 11:32 1477581 Zgłoszenie
Widziałem Cię nieistotne 33 lata łódzkie Łódź-Górna kontakt
Nie wierzę, że to piszę, ale co mi szkodzi. Widzieliśmy się dzisiaj dwa razy - raz ok. 8.20, przechodziłem koło Twojego zakładu fryzjerskiego, Ty akurat stałeś przed wejściem, drugi raz - ok. 10.45 przed piekarnią - ja stałem, pijąc kawę, Ty ustawiłeś się w kolejce po zakupy. Wydaje mi się, że i za jednym, i za drugim razem nasze spojrzenia skrzyżowały się znacząco. Ty w fioletowej bluzie, z tatuażami na nogach, ja w szarym swetrze i z czarną torbą na ramię. Jeśli jakimś cudem to czytasz i chciałbyś się spotkać, to napisz. Dla identyfikacji możesz napisać, na jakiej ulicy jest i zakład, i piekarnia.
Dzisiaj 11:20 1477572 Zgłoszenie
Seks seba 33 lata łódzkie Łódź kontakt
Witam chetnie spotkam sie z panami niemam lokum na maleconieco :-)
Dzisiaj 09:27 1477460 Zgłoszenie
Seks Bartek 36 lat łódzkie Łódź kontakt
Szczupły opalony brunet 36,176,67 pas pozna chłopaka z mocno owłosionymi nogami.
Dzisiaj 08:51 1477428 Zgłoszenie
Fetysze ulegly łódzkie Łódź kontakt
szukam dominjacych kolesi dla ktorych najwazniejsze jest wlasne zaspokojenie ,jak lubisz wyzyc sie na cwelu to pisz w sexie wiele mozliwe najlepiej sms tel w zakladce
Dzisiaj 08:49 1477426 Zgłoszenie
Seks Złotno 29 lat łódzkie Łódź kontakt
29 182 79 jestem męskim, zdrowym i mega dyskretnym kolesiem, na co dzień w gajerku. Chętnie się z kimś spotkam nie na raz. W sexie lubię całowanie, oral, pieszczoty, rimming, anal chętnie aktywny, jak masz fajnego grubego kutasa mogę być p. Kontakt wyłącznie sms 883...196..027
Dzisiaj 08:13 1477402 Zgłoszenie
Fetysze zbok 32 lata łódzkie Łódź kontakt
Spotkam się z facetem 30+ na piss / scat obie strony mi odpowiadają. Lokal jest między 20 a 4 rano. Wygląd bez znaczenia. Higiena nie wymagana.
Dzisiaj 07:27 1477375 Zgłoszenie
Seks SEXza 23 lata łódzkie Łódź kontakt
Młody zadbany pasywny chłopak (178-67-18) chętny na sex z konkretnym aktywnym męskim facetem. Spotkanie /wieczorem/ w zamian za .... Dla mnie. Dyskret 100% kontakt tel.
Dzisiaj 07:19 1477370 Zgłoszenie
Seks Bartek 32 lata łódzkie Łódź kontakt
Dyskretnie obciagne konkretnym Panom, chetnie Panom kierowcom TIRow na pauzie w Lodzi. Potrzebujesz sie odprezyc przed snem? Pisz sms - numer w zakladce kontakt.
Dzisiaj 04:52 1477325 Zgłoszenie
Seks Bisex łódzkie Łódź kontakt
Bisex troche na fazie... obciagne facetowi bi teraz.
Dzisiaj 03:40 1477313 Zgłoszenie
Seks Horny 25 lat łódzkie Łódź-Bałuty kontakt
Będę ssać pałę i dam dupy młodemu (do 30 lat) chłopakowi, który przyjedzie rano i mnie wyrucha i zrobi ze mną co tylko chce! Ja otyły.
Dzisiaj 01:29 1477287 Zgłoszenie