Wakacje Traveler 44 lata małopolskie Kraków kontakt
Na wiosnę lub w lecie przymierzam się do wyjazdu na południe: na Bałkany, albo do Włoch. W planach spokojne zwiedzanie (także miejsc mniej znanych i spontanicznie), dobre lokalne jedzenie i wino :-) Nie nastawiam się na życie nocne, czy "atrakcje" branżowe. Szukam kompana do takiego wyjazdu. Wskazane abyś lubił zabytki i przyrodę, był niekonfliktowy i abyśmy mieli o czym rozmawiać. Ja jestem normalnym facetem po 40-tce, przeciętnym z wyglądu, na poziomie. Planuję wyjazd samochodem, więc szukam również zmiennika za kierownicą. Koszty paliwa pokrywam w całości, resztę rozliczamy indywidualnie; w przypadku młodych mogę pokryć też część innych kosztów. Oczywiście przed wspólną wyprawą trzeba byłoby się wcześniej trochę poznać. Dlatego szukam osób wyłącznie z Krakowa, bądź okolic. Pozdrawiam!
Wczoraj 01:12 2509596 Zgłoszenie
Wakacje whisky 31 lat podlaskie Białystok Łomża kontakt
Hejka wybieram się w połowie czerwca na dominikanę szukam chętnego chłopaka na wypad, jeśli dysponujesz czasem masz chęć odpocząć z fajnym męskim kolesiem napisz. Ty max od 20 do 35lat chętniej aktywny
Dzisiaj 00:18 2510750 Zgłoszenie
Wakacje Krzysiek mazowieckie Warszawa kontakt
Witam:) Wakacje objazdowe w Egipcie /wyjazd z dobrym biurem w pierwszej połowie lipca/,a w sierpniu może Uzbekistan? Inne destynacje do ustalenia. Może sympatyczna relacja seksualna zarazem? Jestem po 40-tce, wysoki, kulturalny, podróżujący bardzo dużo po świecie miś.
Wczoraj 21:16 2510574 Zgłoszenie
Wakacje urlo 51 lat śląskie Katowice kontakt
poszukuje chetnego do wspólnego wyjazdu koniec czerwca pocżatek lipca na 7 dni nad morze śródziemne, kazdy płaci za siebie
Wczoraj 10:20 2509825 Zgłoszenie
Wakacje Dick cała Polska Kraków kontakt
Hej zabiorę kumpla na wyjazd w maju na tydzień . Ty max 39 lat, szczupły , z poczuciem humoru. Wylot z Krakowa lub Katowic.
Wczoraj 09:54 2509801 Zgłoszenie
Wakacje Tom cała Polska Krakow kontakt
Hej szukam kumpla na wyjazd na WYSPY Kanaryjskie, wyjazd maj . Fajny hotel, plaża , słońce , zabawa .
25-03-2017 22:36 2509502 Zgłoszenie
Wakacje Travel 32 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Cześć Od 28 III do 7 V mam utop i planuje wyjazd do Grecji na któraś z wysp. Odpoczywanie, zwiedzanie, i czasem imprezy. Poszukuje kompana na wyjazd takiego z którym mozna pogadać i posmiac sie. Każdy płaci za siebie. Nie jest to sex oferta .Ja 32/175/75 facet dobrze zbudowany optymista.
25-03-2017 17:50 2509231 Zgłoszenie
Wakacje dojrzały mazowieckie Warszawa kontakt
Kto chętny , wyjazd do Słonecznego Brzegu / Bułgaria / 30.05 2017. samolot całodzienne wyżywienie , znam miejsce byłem w ubiegłym roku blisko szeroka plaża jest cudownie , każdy płaci za siebie . O mnie ja owłosiony miś po 50ce na poziomie. Więcej informacji po rozmowie telefonicznej, kto chętny na wspaniały wyjazd w super okazyjnej cenie.
25-03-2017 14:34 2508991 Zgłoszenie
Wakacje Gruzja mazowieckie Warszawa kontakt
Chodzi za mną wyjazd do Gruzji i Armenii (ewentualnie połączonych z Azerbejdżanem), tak ze 2 tygodnie, najchętniej od Wielkanocy do weekendu majowego (15.04-3.05). Jeśli lubisz podróże, zwiedzanie, interesują Cię inne kultury to może spędzimy razem miło czas poznając świat. Przelot tanimi liniami, potem na miejscu autobusy, albo wynajem auta. Bez żadnych szaleństw, ale pewnie z 4 tys na łebka wyjdzie (oczywiście każdy za siebie). Ogłoszenie zdecydowanie bez podtekstów. Ja zadbany facet, lubiący podróże, 40+.
25-03-2017 12:14 2508826 Zgłoszenie
Wakacje robi 35 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Hej czy ktoś konkretny i zadbany planuje urlop od 20 czerwca do 15lipca i byłby chętny na wypad na wakacje do Grecji,lub Hiszpanii czy Turcji wiadomo każdy placu za siebie.Ja normalny chłopak 35lat 176/69 .Nie wyglądam na swoje lata.Zanim napiszesz pomyśl,fajnie jak z tych wakacji cos fajnego by bylo.
25-03-2017 09:27 2508650 Zgłoszenie
Wakacje HISZPANIA 38 lat cała Polska Warszawa kontakt
Hej, mieszkam na stale na poludniu Hiszpanii. Chetnie zaprosze do siebe na wakacje fajnego chlopaka. Moze cos wiecej z tego wyjdzie. Bywam tez od czasu do czasu w Polsce. Mozemy sie poznac i spedzisz fajne wakacje pod hiszpanskim sloncem. Jak masz ochote, bysmy sie poznali to napisz. Pozdrawiam
24-03-2017 23:19 2508374 Zgłoszenie
Wakacje WAKACJE dolnośląskie Wrocław kontakt
Szukam kogoś na tygodniowy wyjazd w ciepłe miejsce, fajny hotel, ciepła i słoneczna plaża, luz i odpoczynek w fajnym towarzystwie. Jestem otwarty na terminy i kierunki, dalszy albo bliższy, wszystko do ustalenia.. Mieszkam na dolnym sląsku, wszystko do ustalenia, każdy płaci za siebie
24-03-2017 09:03 2507536 Zgłoszenie
Wakacje Łukasz 30 lat mazowieckie kraj i zagranica kontakt
Witam. W okresie 13.04-18.04 mam urlop. Chętnie przyjmę zaproszenie od faceta lub pary na wspólny wyjazd. Miejsce dowolne. Oferuje swoje towarzystwo - żałować nie będziesz :-)
23-03-2017 00:24 2506377 Zgłoszenie
Wakacje Dawid 36 lat cała Polska cała Polska kontakt
Poszukuję kumpla na wspólny wyjazd w maju. Wycieczka z biurem podróży w ramach last minute np. na wyspy kanaryjskie. Każdy płaci za siebie.
22-03-2017 22:02 2506265 Zgłoszenie
Wakacje Samanti 23 lata dolnośląskie Wrocław kontakt
WItam młoda seksowna 23 letnia uległa puszysta trans z Wrocławia na hormonach z pokaźnym biustem i ciasną pupą szuka kogoś na wyjazd wakacyjny Nie wykluczam też czegoś więcej. Jestem otwarta na wszystko. Tylko konkretni i zdecydowani. Każdy płaci za siebie. Napewno wezme cos seksownego. Termin najlepiej czerwiec. Wymiana zdjec. Kierunek do obgadania
22-03-2017 18:09 2506006 Zgłoszenie
Wakacje oskar mazowieckie Warszawa kontakt
Kto chętny na wyjazd w niedzielę: DOMINIKANA - pobyt 7 dni, tylko 3200zł
21-03-2017 23:31 2505281 Zgłoszenie
Wakacje Podróżnik mazowieckie warszawa kontakt
Poszukuje towarzystwa na urlop , z biura podrózy 2 tygodnie objazdówka +wypoczynek,najlepiej hiszpania w czerwcu z rainbow ale nie upieram sie mozemy wybrac cos innego w innym terminie.Kazdy płaci za siebie, nie szukam na seks a raczej towarzytwa na wyjezdzie.Oferta dla chetnych z warszawy.ja sympatyczny facet 40+.zapraszam do kontaktu
21-03-2017 21:08 2505137 Zgłoszenie
Wakacje aktyw18 mazowieckie Warszawa kontakt
szukam kogos na kilkudniowy (ok 5 dni pobytt) wyjazd do chin lub hong kongu. bylem juz kilka razy i bardzo mi się tam podoba. w gre wchodzi hotel tylko 5 gwiazdek bo ponizej warunki sa srednio slabe. ja bym lecial w intersach ale chetnie z kims do towarzystwa, do zabawy. kazdy placi za siebie. ogloszenie wrzucam juz teraz ale wyjazd ok sierpnia wrzesnia. ja mody 28 lat, tylko aktywny. 178/77 /18.
21-03-2017 13:58 2504667 Zgłoszenie
Wakacje Marcin 40 lat cała Polska Katowice   Zdjęcie kontakt
Siemka. Ja normalny facet, silka sport singiel. Chetnie poznam kompana do wspólnych wypadów po Polsce majowka, lato. Góry, morze, puszcza kajaki. pływanie itp. Ty najlepiej ze Śląska ale niekoniecznie. Mam auto i można się dogadać gdziekolwiek. Ty najlepiej 30-45 stanu wolnego i lubiącego aktywny wypoczynek.
19-03-2017 11:10 2502330 Zgłoszenie
Wakacje WAKACJE cała Polska Wrocław kontakt
witam, od dawna chodzi mi po głowie pomysł, aby w kilku (2 do 4 czy 5) wybrać się gdzieś w fajne miejsce, gdzie jest ciepło i można odpocząć w miłym towarzystwie i naładować bateryjki... Odwieczny problem ludzi, którzy mają możliwości wyjazdu a nie mają po prostu z kim.. Poznajmy się jakoś i może uda się coś sensownego zorganizować, myślałem o kwietniu, przełomie maja br. Jestem otwarty co do kierunku i terminu, wszystko do ustalenia. Tylko poważnie myślący o takim wyjeździe, każdy p łaci za siebie. Mieszkam na terenie dolnego śląska, jestem niezależnym facetem po czterdziestce. Zaproponowałem terminy kwietniowo/majowe ale nie oznacza, że inne nie wchodzą w grę
18-03-2017 16:53 2501476 Zgłoszenie
Wakacje Lukasz 28 lat cała Polska KceKrakWawa   Zdjęcie kontakt
przyjme zaproszenie na wspolny wyjazd od kolesia lub pary chetnie cieple kraje np, wyspy kanaryjskie gran canaria 28l 192cm 88kg 19cm uni meski bi termin dowolny wyjazdu
17-03-2017 11:42 2499959 Zgłoszenie
Wakacje Tom cała Polska Kraków kontakt
Hej szukam kumpla na wyjazd w maju na Wyspy Kanaryjskie. Fajny hotel, plaża , zabawa . Szczegóły do uzgodnienia.
15-03-2017 13:02 2498025 Zgłoszenie
Wakacje wakacjeTeraz cała Polska Wrocław kontakt
wakacje teraz albo kwiecie, długi majowy weekend.......... Szukam kogoś kto teraz albo w kwietniu lub na długi majowy weekend wybierze się gdzieś odpocząć, gdzieś gdzie ciepło, fajny hotel, plaża, ciekawe towarzystwo. Szukam kompana, kumpla kto także ma podobny problem i nie ma z kim polecieć i fajnie spędzić czas. Jeżeli zainteresowany to daj znać a może wspólnie coś wymyślimy, ja po czterdziestce z dolnego sląska, szukam kogoś sensownego, kogoś kto mocno stąpa po ziemi, każdy płaci za siebie
15-03-2017 09:17 2497784 Zgłoszenie
Wakacje Dick cała Polska Kraków kontakt
Zabiorę w maju kumpla na Gran Canarię . Ty szczupły, z poczuciem humoru 23-38 lat. Fajny hotel, plaża , trochę zwiedzania, sex. Ja 180.80.16. Jeśli masz czas i lubisz podróże pisz.
14-03-2017 21:54 2497475 Zgłoszenie
Wakacje Podróżnik mazowieckie Warszawa kontakt
Poznam sympatycznego, bezkonfliktowego kompana do podróży małych i dużych. Weekend w Pradze, trekking w górach czy włóczęga po Argentynie, możliwości jest wiele. Wystarczy tylko dogadać się co do terminu i wyszukać odpowiednie bilety... Nie interesuje mnie leżenie plackiem na plaży, wolę zdecydowanie zwiedzanie i poznawanie świata... Zawsze organizuję wyjazdy na własną rękę, wycieczki z biurem podróży to nie dla mnie. Interesuje mnie ktoś miły, zrównoważony emocjonalnie, pasjonat podróży, najchętniej niepalący... Wiek kwestia wtórna. Tylko Warszawa i okolice, bo przed wyjazdem wypadałoby się lepiej poznać... Ogłoszenie zdecydowanie bez podtekstów, każdy placi za siebie. Coś o mnie: zadbany, wysportowany, uśmiechnięty, sympatyczny obieżyświat po 40-tce. Odpowiedzi jednozdaniowe pozostaną bez odzewu, szukam faceta, któremu się chce...
14-03-2017 18:16 2497233 Zgłoszenie
Wakacje okrol 38 lat cała Polska Polska kontakt
hej poszukuje kogs chętnego na fajny wypad..może być Polska,zagranica.Ja dobrze wygladajacy facet,,bez problemowy na luzie.Moze ktoś cos fajnego zaproponuje??
14-03-2017 11:44 2496847 Zgłoszenie
Wakacje lt006011 29 lat dolnośląskie Wrocław   Zdjęcie kontakt
Chce zwiedzic Jordanie w lecie lub w Kwietniu/Maju - napewno bedzie goraco. Ja 170cm, 70kg, 19cm, uniwersalny. Jestem Kanadyjczykiem Polskiego pochodzenia. Wadi Rum, Petra, Ma'in, Jerash, i prawdopodobnie Amman. Wlot do Izraela a potem autobusem/samochodem. Hiking - 3 dni w Petrze Probnie, miedzy od 22 Kwietnia do 17 Maja (jak komu pasuje).
14-03-2017 01:19 2496598 Zgłoszenie
Wakacje RodosGrecja 30 lat warmińsko-mazurskie Elbląg   Zdjęcie kontakt
W wakacje z grupą znajomych gejów ruszamy do Grecji na wyspę Rodos. Szukamy chętnych na wyjazd z całej Polski. Może być bardzo fajna opcja jak w naszym hotelu będzie sporo rodaków z Polski. Szczegółowe informacje na e-mail. Ogólne informację: Data od 31.07.2017 - 7.08.2017 (8 dni) Hotel ****, po remoncie, wyżywienie All Inclusive. Miejscowość Faliraki, gdzie jest jedyna Naturystyczna (również Gejowska) plaża na wyspie Rodos. Wyloty z miast: Gdańsk, Poznań Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław. Wycieczka z biura ( zawiera przelot hotel, wyżywienie, transfery ubezpieczenie itp.) Opis hotelu, atrakcje itp. na e-mail. Ilość miejsc w tym terminie ograniczona więc kto pierwszy ten lepszy:)
12-03-2017 21:59 2495482 Zgłoszenie
Wakacje RodosGrecja 30 lat świętokrzyskie Kielce   Zdjęcie kontakt
W wakacje z grupą znajomych gejów ruszamy do Grecji na wyspę Rodos. Szukamy chętnych na wyjazd z całej Polski. Może być bardzo fajna opcja jak w naszym hotelu będzie sporo rodaków z Polski. Szczegółowe informacje na e-mail. Ogólne informację: Data od 31.07.2017 - 7.08.2017 (8 dni) Hotel ****, po remoncie, wyżywienie All Inclusive. Miejscowość Faliraki, gdzie jest jedyna Naturystyczna (również Gejowska) plaża na wyspie Rodos. Wyloty z miast: Gdańsk, Poznań Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław. Wycieczka z biura ( zawiera przelot hotel, wyżywienie, transfery ubezpieczenie itp.) Opis hotelu, atrakcje itp. na e-mail. Ilość miejsc w tym terminie ograniczona więc kto pierwszy ten lepszy:)
12-03-2017 21:27 2495439 Zgłoszenie
Wakacje RodosGrecja 30 lat opolskie Opole   Zdjęcie kontakt
W wakacje z grupą znajomych gejów ruszamy do Grecji na wyspę Rodos. Szukamy chętnych na wyjazd z całej Polski. Może być bardzo fajna opcja jak w naszym hotelu będzie sporo rodaków z Polski. Szczegółowe informacje na e-mail. Ogólne informację: Data od 31.07.2017 - 7.08.2017 (8 dni) Hotel ****, po remoncie, wyżywienie All Inclusive. Miejscowość Faliraki, gdzie jest jedyna Naturystyczna (również Gejowska) plaża na wyspie Rodos. Wyloty z miast: Gdańsk, Poznań Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław. Wycieczka z biura ( zawiera przelot hotel, wyżywienie, transfery ubezpieczenie itp.) Opis hotelu, atrakcje itp. na e-mail. Ilość miejsc w tym terminie ograniczona więc kto pierwszy ten lepszy:)
12-03-2017 12:16 2494810 Zgłoszenie