Wakacje para 36 lat zagranica turcja alanyja kontakt
para fajnych miśków w dniach od 6 pazdziernika do 20 pazdziernika n urlopie w turcji szukamy znajomosci do miłego spedzenia czasu zwiedzanie imprezy itp
Dzisiaj 15:39 3069648 Zgłoszenie
Wakacje Alex cała Polska All kontakt
Witam ktoś wybiera się na wakacje i szuka towarzysza??? Ja wysoki przystojny brunet w łóżku pas :)
Wczoraj 13:46 3068765 Zgłoszenie
Wakacje Marcin 28 lat cała Polska Kraków kontakt
Szukam kolegi na fajny weekendowy wyjazd do Pragi , chodzi o zwiedzanie i może zaliczenie jakiegos klubu a tych w Pradze nie brakuje, nie sex. Ja mogę ze swej strony opłacić hotel.
23-09-2018 22:22 3068354 Zgłoszenie
Wakacje Viaggi 31 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam towarzyszy na wspólne wyjazdy. Sympatyczny, wysoki, szczupły. Raczej nie do siedzenia na plaży ani ostrego imprezowania. Bardziej aktywnie, w terenie np. spływy, rowery, góry, biegówki albo zwiedzanie albo jedno i drugie:)
23-09-2018 11:59 3067774 Zgłoszenie
Wakacje paw 37 lat cała Polska Warszawa kontakt
Cześć,szukam towarszysza na wyjazd wakacyjny. Możliwy termin rozpoczęcia od 28 września. Powrót do około 20 października. Miejsce wyjazdu do ustalenia. Może być Tajlandia, może być Turcja, mogą być inne lokalizacje. Możliwy jest wyjazd na własna ręke a także z biura podrózy. Chętnie na około 2 tygodnie. Każdy płaci za siebie. Jeśli jest ktoś zainteresowany, to zapraszam do kontaktu.
22-09-2018 15:35 3066921 Zgłoszenie
Wakacje OSZUKANI cała Polska Każda   Zdjęcie kontakt
UWAGA!!! Poszukiwana osoba za wyłudzenia finansowe.Używa numeru telefonu (791)(703)(680) imienia Daniel,Dawid.Pochodzi z Brzegu Dolnego.Ogłaszał się na wielu portalach.Oszukał wiele osób.Jeśli zostałeś oszukany pisz do nas email.Kierujemy sprawę do organów ścigania
21-09-2018 20:54 3066167 Zgłoszenie
Wakacje adrian 24 lata cała Polska Cała polska kontakt
Ktoś chętny na tydzień wakacji końcem października ?
21-09-2018 10:15 3065632 Zgłoszenie
Wakacje miski cała Polska Wrocław kontakt
Para misków 50-latków szuka miśka, miśków, pary do wspólnego wypadu w drugiej połowie pażdziernika gdzieś nad ciepła wodę kanary egipt tunezja itp. W wiekszym gronie zawsze raźniej. Nie wykluczamy "bliższej" znajomości.
20-09-2018 21:08 3065280 Zgłoszenie
Wakacje Damiann 26 lat zagranica Maspalomas kontakt
Gran Canaria od 21.09.18 do10.10.18 ktoś jest będzie może dołączy?? Jakiś wypad na miasto na flaszkę piwko?
20-09-2018 14:06 3064958 Zgłoszenie
Wakacje Facet 34 lata dolnośląskie Wrocłąw kontakt
Wybieram się na urlop w październiku.Może ktoś poleci fajne miejsce gdzie można odpocząć i fajnie spędzić czas?
19-09-2018 23:23 3064568 Zgłoszenie
Wakacje BUŁGARIA 34 lata cała Polska Poznań kontakt
Witam wybieram się 29-09-18 do Bułgari na tydzień słoneczny brzeg hotel iberostar sunny beach wylot z Poznania może ktoś tez leci ?
19-09-2018 22:58 3064543 Zgłoszenie
Wakacje Nas 39 lat dolnośląskie Wałbrzych kontakt
6 października do 20 października lecimy do Turcji do Alanyi z Wrocka, może ktoś też będzie w tym terminie w Alanyi, miło by było kogoś poznać
19-09-2018 11:42 3063914 Zgłoszenie
Wakacje robert 24 lata cała Polska Cała pl kontakt
Cześć! Wybieramy się w dwójkę pod koniec października na tydzień wakacji być może będzie to Egipt lub inny kierunek. Ktoś chętny dołączyć ? Preferowane osoby do lat 40
18-09-2018 23:24 3063575 Zgłoszenie
Wakacje Krzysiek 48 lat cała Polska Kraków Gdańsk Poznań kontakt
Cześć. Urlop od 22 do 30 września. Brakuje mi pomysłu i towarzystwa. Ktoś gdzieś może ma podobny problem? Jakiś wyjazd w PL lub last za granicę? Może gdzieś będziesz to wynajmę pokój w okolicy i jakieś spotkanie? Zwiedzanie? Wspólne piwo? Termy? Będę wyjeżdżał autem z Olsztyna lub Gdańska. Nie sponsoruję. Fajnie by było, gdybyś był w wieku 35-50 lat. Oferta bardziej towarzyska niż erotyczna. A może mieszkasz w jakimś pięknym miejscu które będzie na mojej wciąż nie ustalonej trasie i zechcesz wieczorkiem spotkać się na piwo i pogadanie? A - jeśli ma to znaczenie -moje wymiary: wzrost 195, waga 115, włosy siwe.
18-09-2018 22:52 3063540 Zgłoszenie
Wakacje marek 34 lata cała Polska cala polska   Zdjęcie kontakt
szukam uczciwego faceta ktury zaproponuje jakief fajne wakacje wpolsce ja 34 osklonnosciach bi malo doswiadczonyy w sexie mm reszte na priw ty wieku 35-55l
18-09-2018 09:28 3062703 Zgłoszenie
Wakacje piotr mazowieckie katowice kontakt
Samodzielny, ustabilizowany 35 latek, 174/65, pozna męskiego, dobrze zbudowanego księdza. Cel - wspólne weekendy wyjazdy, znajomość, reszta to dogadania. Seks tylko w gumie i nie na pierwszym spotkaniu.
18-09-2018 00:13 3062483 Zgłoszenie
Wakacje Cute 39 lat łódzkie Łódź- Cała Polska kontakt
Mam tygodniowy urlop od 21 września i chętnie wybiorę się gdzieś z kimś sympatycznym. Ja fajny zadbany brunet.Każdy płaci za siebie.
17-09-2018 00:56 3061480 Zgłoszenie
Wakacje piotr 35 lat zagranica Katowice kontakt
Samodzielny, ustabilizowany 35 latek, 174/65, pozna męskiego, dobrze zbudowanego homo bi, żonaty też mile widziany. Cel - wspólne weekendy wyjazdy, znajomość, reszta to dogadania. Seks tylko w gumie i nie na pierwszym spotkaniu.
16-09-2018 19:01 3061213 Zgłoszenie
Wakacje Podróżnik mazowieckie Warszawa kontakt
Zapoznam Mężczyznę do wspólnych podróży, organizowanych przez dobre, sprawdzone biura turystyczne z bogatym programem, przewodnikami-pasjonatami, dobrą bazą noclegową. Najbliższy wyjazd planuję na przełomie stycznia i lutego 2019. Kambodża z Birmą lub Birma z Laosem- są to destynacje, które biorę pod uwagę. Każdy płaci za siebie. Mam 46/190/100.
16-09-2018 14:12 3060922 Zgłoszenie
Wakacje PIOTR 35 lat śląskie Katowice kontakt
Samodzielny, ustabilizowany 35 latek, 174/65, pozna męskiego, dobrze zbudowanego homo bi, żonaty też mile widziany. Cel - wspólne weekendy wyjazdy, znajomość, reszta to dogadania. Seks tylko w gumie i nie na pierwszym spotkaniu.
16-09-2018 13:34 3060880 Zgłoszenie
Wakacje Alan 30 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam kogoś na wspólny wyjazd na Gran Canarię na Winter Gay Pride. W planach odpoczynek ibtrochr szaleństwa. Jeśli masz chęć, zapraszam do kontaktu:-)
16-09-2018 10:53 3060712 Zgłoszenie
Wakacje Michal 34 lata cała Polska Warszawa kontakt
Witam. Chciałbym się wyrwać na kilka dni - jakieś morze albo Mazury jezioro? Może ktoś mieszka i może zaprosić? Ja 34 188 86 19 aktyw koleś męski typ dres. Jak nie nasz foty nie pisz.
15-09-2018 08:24 3059474 Zgłoszenie
Wakacje Bartek 30 lat cała Polska Playa del Ingles kontakt
Lecę 18.09.2018 z Warszawy na Gran Canarie Playa del Ingles do hotelu Beverly Park, może wybierają się w tym terminie jakieś fajne chłopaki ? Fajnie byłoby się poznać ;)
15-09-2018 05:23 3059384 Zgłoszenie
Wakacje NasTRZECH małopolskie Limanowa kontakt
My aktywni w jedną strone , męscy, zdrowi,wulgarni ,ustawimy sie z pasywem na cwelenie ,ruchanie jego w większym gronie , . Oczekujemy żebyś miał kase !!!! A jak chcesz sie umówić na konkretny dzień ? Wymagana zaliczka ! Lokum jest !
12-09-2018 12:29 3056713 Zgłoszenie
Wakacje NasTRZECH śląskie Bytom kontakt
My aktywni w jedną strone , męscy, zdrowi,wulgarni ,ustawimy sie z pasywem na cwelenie ,ruchanie jego w większym gronie , . Oczekujemy żebyś miał kase !!!! A jak chcesz sie umówić na konkretny dzień ? Wymagana zaliczka ! Lokum jest !
12-09-2018 12:19 3056706 Zgłoszenie
Wakacje NasTRZECH mazowieckie Radom kontakt
My aktywni w jedną strone , męscy, zdrowi,wulgarni ,ustawimy sie z pasywem na cwelenie ,ruchanie jego w większym gronie , . Oczekujemy żebyś miał kase !!!! A jak chcesz sie umówić na konkretny dzień ? Wymagana zaliczka ! Lokum jest !
12-09-2018 12:18 3056704 Zgłoszenie
Wakacje NasTRZECH mazowieckie Warszawa kontakt
My aktywni w jedną strone , męscy, zdrowi,wulgarni ,ustawimy sie z pasywem na cwelenie ,ruchanie jego w większym gronie , . Oczekujemy żebyś miał kase !!!! A jak chcesz sie umówić na konkretny dzień ? Wymagana zaliczka ! Lokum jest !
12-09-2018 12:18 3056703 Zgłoszenie
Wakacje Facet cała Polska Mała kontakt
50 latek 180.75.16 po studiach , bez konfliktowy szuka kumpla na wyjazd przełom wrzesnia i pazdziernika kierunek do uzgodnienia Telefon w zakładce
12-09-2018 07:51 3056473 Zgłoszenie
Wakacje Minc 31 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam kompana na urlop od 15 września. Myślałem o górach polskich, ale jestem otwarty na inne propozycje
12-09-2018 06:55 3056444 Zgłoszenie
Wakacje Paw 37 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Cześć, na przełomie września i października planuję 2 - 3 tygodnie urlopu. Dokładne daty są do ustalenia. Chciałbym wyjechać i trochę pozwiedzać a także poleżeć na plaży. Kierunek wyjazdu - im dalej i cieplej tym lepiej. Spoglądam na Azję ale katalog miejsc jest otwarty. Szukam tu faceta chętnego na wspólny wyjazd. We 2 zawsze fajniej. Pozdrawiam.
11-09-2018 12:19 3055668 Zgłoszenie