Szukam przyjaciela mario 42 lata małopolskie Kraków kontakt
Kilka słów o mnie: Jestem wolnym,uczciwym,wrażliwym,i emocjionalnie zrównoważonym, niczym szczególnym nie wyróżniającym się z tłumu , 42 letnim facetem. Jak większość ludzi w tym wieku , z bagażem doświadczeń - tych dobrych i tych złych... Mam 172cm/70 kg/ ciemne wlosy, piwne oczy,, tatuazy brak. Nie mam nałogów,ale mam pasję, jaką jest pomaganie innym.Na codzień mieszkam i pracuję w Krakowie. KOGO CHCIAŁBYM POZNAĆ? Kolegę, Przyjaciela, a z czasem Partnera, Kogoś na całe życie.Kogoś komu naprawdę będzie można zaufać i kto odwzajemniając to uczucie - będzie potrafił to docenić.Faceta z krwi i kości ,o miłym usposobieniu, naturalnie uśmiechniętego,mającego dystans do innych i siebie samego. Koniecznie ustabilizowanego emocjonalnie i naprawdę wiedzącego czego chce od życia w wieku do 42 lat. Koniecznie bez zobowiązań partnerskich, nałogów, nadwagi i chęci poznania się tylko w relacjach seksualnych.Nie mam czasu i nie lubię pisać w nieskonczonosć,dlatego bajkopisarzom i itp. z góry dziękuje za kontakt. Proszę tylko o przemyślane,konkretne i zdecydowane odpowiedzi, bez podtekstow finansowych i erotycznych...
Wczoraj 21:42 2610054 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela mat 35 lat mazowieckie Warszawa kontakt
35/189/86/19 p - męski, przystojny, czysty, wysportowany, zdrowy, spoza środowiska. Dyskretny. Szukam podobnego, aktywnego, który będzie mnie rżnął całą noc. Wybaczcie wulagaryzm, ale z braku seksu (pół roku) język mi się rozwiązuje, a mózg przegrzewa.
Wczoraj 21:40 2610053 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Oskar1 22 lata mazowieckie warszawa kontakt
witam poznam fajniego szczerego faceta do dłuższej znajomości nie tylko do sexsu :)) o mnie 22/180/62 wesoły spokojny calusnik przytulasek :)
Wczoraj 20:15 2609967 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Piitr 30 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Zaprzyjaznie sie z żonatym w wieku 38-51 lat. Jestem bi, 178cm, 69kg, brunet, aktywny Nie szukam na jednorazowe spotkanie.
Wczoraj 18:17 2609839 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Aleksander 63 lata śląskie Tychy kontakt
Ja 63 lata, żonaty, 182 cm, 80 kg, 16 cm, bardzo mało doświadczony w kontaktach m/m. Brak lokalu do spotkań. Nie miałem jeszcze kontaktów analnych. Poznam najlepiej emeryta na wspólne zabawy. Interesuje mnie wspólna masturbacja, oral, opalanie na golasa. Spotkania typu "wyskoczę na godzinkę" mnie nie interesują, Przy odpowiedzi proszę opisać się i skąd jesteś. Reszta w czasie kontaktu e-mail. Nie dzwonię !!!
Wczoraj 16:16 2609721 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela normalny 34 lata mazowieckie warszawa kontakt
Gdzie jestes? Normalny chłopaku spragniony miłosci? Chcący zbudowac zwiazek oparty na miłosci i zaufaniu bez zdrad ... Pragnacy budzic sie i zasypiac w wspolnych ramionach oraz wspolne zakupy, wspolne sniadania czy obiadziki pragnacy zbudowac dom dwoch kochacych sie chłopaków . Gdzieeeeeeee jestesssssssss odezwij sieeeeee .......... Czekam i bede czekac na ciebie ...... " aż w koncu cię znajde ........................... " PROSZE ZEBY NIE PISAŁY CHŁOPAKI MEGA PRZEGIETE - sory ale ja chłopak na codzien ubierający się i zachowujący jak heteryk .........
Wczoraj 15:27 2609670 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Sajmon 35 lat wielkopolskie Poznań-Wilda kontakt
cześć, mam 35 lat, rodzinę i mało czasu, ale coś tam zawsze się znajdzie. mieszkam na wildzie - poznań i szukam kogoś na szybkie wypady najlepiej w bliskiej okolicy. wczoraj dotarło do mnie, że tereny kolejowe, zntk są bardzo ciekawe, zarośnięte kszaczorami i idealne do wspólnej eksploracji :) ktoś chętny do łapania się za chujki?
Wczoraj 12:28 2609538 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Nick 56 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Witam ...jestem w zwiazku...ale szukam.kumpla..przyjaciela n spotkania jazdy rowerem piwo spacer...najlepiej z Ochoty....jesli czujesz sie samotny napisz
Wczoraj 12:24 2609533 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Mlody 24 lata cała Polska Kr kontakt
Jestem z Krakowa. Poznam starszego dobrze wyglądającego faceta, wolnego. (>40 lat) do zakolegowania się/przyjaźni. Mam dużo energii i pomysłów, jest lato i można wiele robić. Wyjazd na weekend lub na dłużej. Bądź ogarnięty.
Wczoraj 09:03 2609353 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela jest 42 lata pomorskie tylko Trójmiasto kontakt
Najmniej atrakcyjny wizualnie gej w Trójmieście przedłuża casting na swojego stałego, uniwersalnego/pasywnego i bezproblemowego kochanka (w razie braku takowego nie pogardzę też dobrym kolegą, a z czasem może i przyjacielem). Idealny kandydat musi mieć mocne nerwy (by znieść mój widok), duże poczucie humoru (im czarniejsze, tym lepiej) i żywy umysł. Nie może natomiast być przesadnie ciężki, ani wyglądać jak wypindrzony model z wybiegu, musi być naturalnie męski, ale to chyba oczywiste. Co również oczywiste, musi być gotów na długą relację i być normalnym, fajnym kumplem (żadne tam jednorazowe "znajomości", "przejazdem", czy odpisywanie wszystkim, jak leci), mieć lokum (żadne szlajanie się po krzakach i autach nie wchodzi w grę), być w miarę niezależnym finansowo (ani bankiem ani oddziałem interwencji kryzysowej nie będę) i nie chcę słyszeć o żadnych dzieciach, żonach oraz babskich fatałaszkach (ale to akurat powinno być oczywiste). Mile widziany zarost i duże owłosienie. Żadna odpowiedź na temat nie pozostanie bez odzewu poza szajsem w stylu: opisz sie/napisz smska - gdy nadawca nic o sobie samym nie napisał. Pierwsze i drugie spotkanie wyłącznie zapoznawcze, na szybkie konsumpcje macie McDonald.
Wczoraj 06:53 2609259 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Pasmen śląskie Racibórz Pszów okoli kontakt
Czy znajdzie się ktoś,kto szuka stałego układu? Dyskrecja,higiena obopólna. Ty aktywny,pełnoletni,przewidywalny. Ja 49@187@80@19 pas. Kontakt najlepiej SMS. Nr tel.w zakładce.
Wczoraj 06:46 2609255 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Marek 42 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Witam..poznam fajnego zdrowego kumpla bruneta ktory jest dobrze owłosiony na swoim ciele nie depilujacy sie ma duzego kutaska lubi meskie sex pieszczoty takiego zarosnietego ciała to prosze odezwij sie tak powaznie tel w zakładce. Ja zadbany normalny 42latek 180wzr 82kg 16cm ciemny blondyn i szukam prawdziwego przyjaciela. Pozdrawiam.
Wczoraj 04:34 2609222 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela kolega 25 lat śląskie slaskie kontakt
skumpluje sie z jakims dyskretnym spoko konkretnym kolesiem jakis basen rower piwo poki co? docelowo kumpelstwo
Wczoraj 01:21 2609193 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela flamenco 37 lat wielkopolskie Stęszew kontakt
Szukam motocyklisty bi z Poznania lub jego zachodnich okolic do wspólnych wycieczek jedno i kilkudniowych,szczupłego, 20-40 lat. Napisz czym jeździsz.
27-06-2017 19:26 2608914 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela mike 27 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Cześć, dwóch młodych chłopaków (26 i 28) szuka innej PARY do realnej znajomości. Lubimy podróżować, zwiedzać, chętnie wybierzemy się do kina, spacer po Warszawie lub popołudnie za miastem. Zamiast pisania przez internet wolimy spotkać się na żywo (piwo? lunch? piwo i lunch?;)) Czekamy na wiadomość :)
27-06-2017 15:40 2608702 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Piotrek 24 lata małopolskie Kraków kontakt
Szukam kolegi w moim wieku (24-28 lat) dobrze wyglądającego na to zeby coś porobić w lato, basen, gdzieś wyjść, pojechać, jezioro itd.
27-06-2017 09:50 2608398 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Marek 42 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Witam..poznam fajnego ktmpla przyjaciela bruneta ktory jest dobrze owłosiony na swoim ciele ma duzego kutaska i lubi meskie sex pieszczoty do 45lat to prosze odezwij sie tak powaznie na nr tel ktory jest w zakładce. Ja zadbany normalny 42latek 180wzr 82kg 16cm ciemny blondyn szukajacy prawdziwego przyjaciela. Pozdrawiam.
27-06-2017 08:29 2608333 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Kamil 28 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam dyskretnego, pasywnego chlopaka do seksualno-kumpelskiej relacji. Jestem w zwiazku, dlatego chetnie poznam kogos kto jest w tej samej sytuacji, np. żonatego (ale to nie warunek). Z kim wyskocze na piwo, spacer, ale i spotkam sie na przyjemne male co nieco:) O mnie: szczuply, 180 cm wzrostu, chlopieca uroda i 17 cm w majtkach. Lubie 69, zabawy stopami, anal w roznych pozycjach. Poznam kogos do 40 lat, zdrowego (!), szczuplego, z ladnymi posladkami i glebokim gardlem:) Fana pieszczot, pocalunkow. Nie dysponuje lokum.
27-06-2017 06:24 2608251 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela darek 49 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Witam Szukam przyjaciela z czasem jesli zaiskrzy partnera . Z kim moge planowac przyszlosc . Jestem odpowiedzialnym facetem meskim 178.83 /Moze warto sie poznac . Ty meski ogarniety facet ktory szuka podobnego.
27-06-2017 00:15 2608145 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela maciek zachodniopomorskie goleniow kontakt
szukam przyjaciela wiadomo w jakim celu lokum jest pisz sms
27-06-2017 00:02 2608137 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Marco 44 lata wielkopolskie Kalisz kontakt
Spokojnego faceta do znajomości i spotkań na wyłączność. Spoza aktywnego środowiska. Wolny poukładany, odpowiedzialny męski typ.
26-06-2017 23:53 2608128 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Marek 42 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Witam...poznam prawdziwego przyjaciela na dłuzszy meski układ jesli jestes dobrze owłosiony od klaty az po nogi i masz duzego kutaska lubiacy meskie sex pieszczoty i nie tylko to tel jest dla Ciebie w zakładce. Ja 42lata 180wzr 82kg 16cm ciemny blondyn zadbany normalńy. Pozdrawiam.
26-06-2017 22:37 2608060 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela sam 31 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Witam. Mam 31 176 75 owłosiony uni. Poszukuję kogoś do pogadania pomilczenia poprzytulania. Kogoś chetnie po 40. Kogoś kto jest również samotny tak jak ja i ta samotność nie daje zasnąć. Takiego zwykłego faceta który tez chciałby kogoś na tym świecie miec.
26-06-2017 18:12 2607707 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Marek 42 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Witam..poznam kumpla przyjaciela do meskiej relacji i spotkan ktory jest dobrze owłosiony na swoim meskim ciele od klaty brzuszek krocze i nogi ma duzego kutaska i lubi sex pieszczoty w roznych pozycjach to prosze odezwij sie tel w zakładce bez nr zastrzezonych. Ja 42lata 180wzr 82kg 16cm ciemny blondyn zadbany normalny i szukam naprawde kogos powaznego. Pozdrawiam.
26-06-2017 15:32 2607508 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela BOY cała Polska Radom kontakt
poznam faceta, kumpla , przyjaciela, kogos sympatycznego do dłuższej relacji mm. Ja po 40.180.75.16 niezależny, zmotoryzowany, z własnym M. Telefon kontaktowy podany w zakładce
26-06-2017 12:08 2607270 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela janek 60 lat małopolskie Kraków-Podgórze kontakt
jak dojechać z Podgórza do Brzegów na plażę dla golasów
26-06-2017 07:18 2606952 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Sosnowiec 32 lata śląskie Sosnowiec kontakt
Hej, szukam samotnego chłopaka. Nie do seksu, ale żeby spędzić noc ze sobą, razem obejrzeć film będąc przytulonym, porozmawiać, a przede wszystkim być blisko siebie. Nie nie będę tego żałował nikomu i sam tego potrzebuję.
26-06-2017 00:38 2606852 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela OnPOZ 25 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Cześć, Szukam kumpla do spotkania, na piwko, pogadania czy też do kina. Jestem w związku, ale szukam kumpla z którym mogę pogadać o wszystkim. Bez mojego faceta. Jak jesteś zainteresowany odezwij się czego oczekujesz + wiek.
26-06-2017 00:03 2606828 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Rafał cała Polska Kielce kontakt
Witam szukam partnera na stałe potrafie kochac i chce byc kochanym jak w prawdziwym zwiazku chce prawdziwej miłosci kogos na dobre i złe
25-06-2017 23:31 2606793 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Kolega 29 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Szukam fajnego ogarniętego kolegi przyjaciela. Kogoś sympatycznego z poczuciem humoru i pozytywną energią. Chetnie wspólne treningi na siłowni, bieganie, rower.Twój wiek miedzy 28 a 40 lat.
25-06-2017 23:19 2606781 Zgłoszenie