Seks Teraz wielkopolskie Poznań-Wilda kontakt
Ktoś chętny po całym dniu wyniuchać mi soksy, wym..asować stopy, wylizać jaja, zrobić loda na głębokie gardło... possać do snu? Jakiś ssak lub cwel? 52..188..84..18. Wisi = aktualne.
Dzisiaj 00:58 3221916 Zgłoszenie
Seks jest 35 lat mazowieckie Piaseczno Konstancin kontakt
Ja 35 lat 180 cm 17 cm 115 kg, Uni-Akt, Misiek, szukam szczupłego/fit, uni/pas do 38 lat na sex, macanie, obciąganie. Mogę dojechać, wynająć pokój lub u ciebie. Tylko SMS/whatsupp.
Dzisiaj 00:47 3221914 Zgłoszenie
Seks Piotr 38 lat łódzkie Łódź kontakt
Witam spotkalismy sie w styczniu pod Pepco na bandurskiego,byles autem sluzbowym....jesli kojarzysz to sie odezwij....czekam
Dzisiaj 00:35 3221912 Zgłoszenie
Seks Adam 35 lat mazowieckie Warszawa kontakt
TERAZ wawa wola bemowo bielany ok dojade - Ja pas szukam męskiego kolo któremy będę służył - dla młodego k.a.s.a TERAZ
Dzisiaj 00:29 3221911 Zgłoszenie
Seks ktos27 mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
27 lat 173 niebieskooki ciemny blondyn jutro wpadam do warszawy do soboty ! :) Chetnie poznam aktów lub uni na małe co nie co ! ja bez lokum ale chetnie sie oddam, a może imprezka np bunkier ?! pisać priv chętni :)
Dzisiaj 00:29 3221910 Zgłoszenie
Seks Oralol 46 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Poznam pana z lokum po 50-tce do regularnych spotkań. Jestem zdrowy na ciele i umyśle i dbam o higienę.
Dzisiaj 00:26 3221908 Zgłoszenie
Seks jare mazowieckie Warszawa kontakt
lokum centrum.47 195 95 18 uni 35 178 72 18 uni szukamy unisex .bawimy sie na chemi
Dzisiaj 00:24 3221907 Zgłoszenie
Seks lachociag 33 lata mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
33/178/75 Chętnie obciągnę pałę spoko konkretnemu kolesiowi lub grupie
Dzisiaj 00:22 3221905 Zgłoszenie
Seks Igor mazowieckie Warszawa kontakt
Apartament blisko ul. Wspólnej. Szukam konkretnego aktywa na spotkanie. Mogę dać papierowego za spotkanie. Dzwonić do skutku nawet w nocy!!! Chętnie bi, zonatego, studenta, sporta, byczka, kogoś z dużym sprzętem,mundurowego itd... Ja sport pas 37 190 83 18...
Dzisiaj 00:18 3221904 Zgłoszenie
Seks CZARNE 26 lat małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Czarnego aktywny escort z 22cm od USA. Lubie wysztko i jestem bardzo dobrze z FF i moze byc z chem jesli lubisz. Mozemy spotkac w moje hotel lub ide do ciebie z uber/taxi. Jesli chcesz spotkac, pisasz sms lub email. Tylko dam weicej foty z email.
Dzisiaj 00:17 3221903 Zgłoszenie
Seks Pasywny mazowieckie Warszawa kontakt
Cześć. W piątek wieczorem weekend czas zacząć... Będę miał wolną chatę, a chcice na aktywnego już mam. Ja sredniak we wszystkim, niepalacy, dyskret...
Wczoraj 23:53 3221901 Zgłoszenie
Seks reuni 22 lata podlaskie Sokółka kontakt
Szukam kogoś na gorące spotkanie, najlepiej kogoś w podobnym wieku. Zainteresowany? Pisz.
Wczoraj 23:51 3221900 Zgłoszenie
Seks andrzej 56 lat mazowieckie warszawa kontakt
Mieszkanie E. Plater róg Świętokrzyskiej pass.180/85 Wydoję kutasa ,wyliżę jaja i rowa .poppers. Bez sponsorowania
Wczoraj 23:51 3221899 Zgłoszenie
Seks Mały 31 lat zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Jestem mało doświadczony w kontaktach m/m, szukam chętnego który wystawi mi kutasa do obciagniecia. Jedyne warunki to musisz mieć niedużego, MAX 15cm, bo takimi lubie sie bawic najbardziej oraz musisz byc wygolony bo nie lubie kłaków. Spotkanie w Twoim lokum lub aucie. Wiecej na priv
Wczoraj 23:46 3221896 Zgłoszenie
Seks seks 27 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Obciągnę teraz albo dam się posunąć. Szczupły pasywek. Mam lok, jestem mobilny
Wczoraj 23:46 3221895 Zgłoszenie
Seks asda dolnośląskie wroclaw kontakt
Na jutro (sroda) konkretnego aktywa z xxl . wiek wyglad bez znaczenia. Zdrowego.!mam mega chcice by ktos przeczyscil mi komin tak na maxa do utraty sil i tak bym wyl..z.a.p.l.a.c.e. Konkretowi. Czym wiekszy i grubszy tym lepiej !!!
Wczoraj 23:44 3221894 Zgłoszenie
Seks Rocopaw 36 lat łódzkie Łódź   Zdjęcie kontakt
Cześć. Jestem bi facetem w małżeństwie i szukam najlepiej starszego faceta uniwersalnego lub aktywnego lub dwóch z którymi raz na jakiś czas moglbym sie spotkać dla szybkiej miłej chwili. Warunek musisz mieć lokum oraz higiena i dyskrecja to podstawa. Konkretnych zapraszam którzy coś o sobie napiszą i zainteresują...
Wczoraj 23:42 3221893 Zgłoszenie
Seks kamil 19 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Jestem facetem z megasprzętem z Warszawy. Chętnie dojadę do Ciebie, gdzie tylko sobie zażyczysz. Obciągnę i ostro zrucham. Lubię wzajemny oral, całowanie, pieszczoty. Mój jednorazowy wytrysk to 100g gęstej s.p.e.r.m.y. Potrafię doprowadzić Cię do szału oralnego i analnego. Wszystko pełna dyskrecja i anonimowo, nie wchodzimy sobie w życie z buciorami. Zdrowie i higiena to dla mnie podstawa. Z Warszawy mam bardzo dobre połączenie kolejowe w każdy region kraju, kwestia dojazdu to 2-3 godziny.
Wczoraj 23:41 3221892 Zgłoszenie
Seks Teraz 24 lata dolnośląskie Wrocław kontakt
Młody misiek szukam na teraz. Centrum, siedzę na rynku. Uni z przewagą na pas. Lubię perv fetysze. Bez lokum auta. Kontakt tel Chemfriendly... mam ochotę poszaleć na białym. DOGADAMY SIĘ. KONKRET 24/170/80/16
Wczoraj 23:39 3221891 Zgłoszenie
Seks mlody 24 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Mam ochotę obciągnąć kutasa. Za pomoc fin...ansową. Mam lokum na Woli
Wczoraj 23:39 3221890 Zgłoszenie
Seks Agency 19 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
tylko my gwarantujemy Ci dyskrecję satysfakcję 100 % d.o.z.n.a.n.i.a w każdym calu. Jędrne p.o.s.l.a.d.k.i wysportowane ciało n.a.m.i.ę.t.n.e p.o.c.a.ł.u.n.k.i nabrzmiałe j.a.j.a z dużym ciśnieniem. Ogłoszenie K.OM.E.R.CY.J.N.E
Wczoraj 23:37 3221889 Zgłoszenie
Seks Igor wielkopolskie Poznań kontakt
Apartament blisko kino pokusa, na ul. Piekary. Szukam konkretnego aktywa na spotkanie. Mogę dać papierowego za spotkanie. Dzwonić do skutku nawet w nocy!!! Chętnie bi, zonatego, studenta, sporta, byczka, kogoś z dużym sprzętem,mundurowego itd... Ja sport pas 37 190 83 18...
Wczoraj 23:28 3221885 Zgłoszenie
Seks Pab 27 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Jestem przy Polu Mok, moze jest w okolicy ktos chetny wystawic palke do polerki? Wymagam zdrowia I higieny! Ja 27 179 78
Wczoraj 23:16 3221874 Zgłoszenie
Seks NieśmiałyMisiek 25 lat śląskie Bielsko   Zdjęcie kontakt
Szukam najchętniej starszego faceta chętniej lekko otylego lub otylego albo miska lub grubaska bo tacy mnie bardziej pociągają 40+ fanów mniejszych penisów chętnego by mi obciągnac bez wzajemności jeśli będziesz chciał mogę wziąć kajdanki by skuć ci ręce czy to z przodu czy też z tyłu. Chętnie wiazanie/bdsm choć nie warunek. Ja 25/172/84/11 lokum czasami dysponuje brak samochodu. Preferuje panów z okolic Bielska bądź Katowic lub z krakowa Kontakt tylko Email lub SMS (numer w danych kontaktowych) no nie mam jak odebrać telefonu. Zdrowie i higiena to podstawa i również je zapewniam oczekuje dyskrecji i również ją gwarantuje Może być duchowny/ksiądz, mundurowy, lekarz... Obojętne czym się w pracy zajmujesz Nie interesuje mnie żadne całowanie czy przytulanie. Wyciągam robisz co masz zrobić i rozchodzimy się jeśli będziesz chciał to może anal po lepszym poznaniu się.
Wczoraj 23:13 3221871 Zgłoszenie
Seks RAFAŁ 36 lat małopolskie KRAKÓW kontakt
Kraków sex układ do 30 lat z konkretem bez sponsoringu. Telefon do mnie jest czynny cały czas. Pozdrawiam serdecznie was.
Wczoraj 23:12 3221870 Zgłoszenie
Seks Patryk 38 lat łódzkie Łódź kontakt
Jestes mlody lubisz lizac stopy walac sobie,uwielbiasz obciagac i sie wypinac.....masz lokum i jestes konkretny to czekam.... Ja zadbany dyskretny,chetnie dluzszy uklad
Wczoraj 23:10 3221869 Zgłoszenie
Seks spotkanie 26 lat mazowieckie warszawa kontakt
lodzik sex wulgar dominacja ostra jazda oczekuje k.a.s.y 26 179 70 19 dzwon nie odp na mejle i smsy
Wczoraj 23:06 3221868 Zgłoszenie
Seks Tom 26 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Czesc.Ja 26 175 70 17 przystojny pasywny blondyn szukam aktywnego pana na zabawę .Oczekuję w.s.p.a.r.c.i.a fin.Z mojej strony brak lokum więc spotkanie u Ciebie
Wczoraj 23:06 3221867 Zgłoszenie
Seks Piotr 48 lat kujawsko-pomorskie Bydgoszcz i okolice kontakt
hej zapraszam aktywów chętnie układ
Wczoraj 23:03 3221866 Zgłoszenie
Seks pasywny mazowieckie Warszawa kontakt
35,180,85 podjadę do żonatego bi kolesia z lokum lub hotel jeśli jesteś dyskretny aktywny i chcesz podymać konkretnie to pisz podjadę.
Wczoraj 23:01 3221864 Zgłoszenie