Seks MasterPiK mazowieckie Warszawa kontakt
SPON i SOR. Czytając razem bez litery i. Masterzy 50 i 30 lat. Lubimy skóry, od cwela slave tego nie wymagamy. Posiadamy wyposażony w meble i zabawki lokal do zabaw S/M. Za wiadomo co, czyli bardzo dobry S lub bez, to zależy tylko od ciebie. Szukamy na sobotę 25 lutego cwela slave. Wymagamy: ty 18 - 22 lata, młody wygląd, żadnych bródek i zarostu na twarzy. Szczupła budowa ciała, minimum wygolony intymnie. Konkretny na 6 godzin ostrego S/M. Reszta na priv, a potem w bezpośredniej krótkiej rozmowie telefonicznej. Na nie potwierdzone nr tel nie dzwonimy, SMS nie wysyłamy. Master PiK
Dzisiaj 01:36 2477970 Zgłoszenie
Seks ukaka12021984 19 lat śląskie SKL kontakt
Aktywa z dużym chujem. Męskiego. Zdrowego. Na TERAZ U MNIE!!!!
Dzisiaj 01:41 2477975 Zgłoszenie
Seks MasterPiK mazowieckie Warszawa kontakt
SPON i SOR. Czytając razem bez litery i. Masterzy 50 i 30 lat. Lubimy skóry, od cwela slave tego nie wymagamy. Posiadamy wyposażony w meble i zabawki lokal do zabaw S/M. Za wiadomo co, czyli bardzo dobry S lub bez, to zależy tylko od ciebie. Szukamy na sobotę 25 lutego cwela slave. Wymagamy: ty 18 - 22 lata, młody wygląd, żadnych bródek i zarostu na twarzy. Szczupła budowa ciała, minimum wygolony intymnie. Konkretny na 6 godzin ostrego S/M. Reszta na priv, a potem w bezpośredniej krótkiej rozmowie telefonicznej. Na nie potwierdzone nr tel nie dzwonimy, SMS nie wysyłamy. Master PiK
Dzisiaj 02:34 2477987 Zgłoszenie
Seks MasterPiK cała Polska Warszawa kontakt
SPON i SOR. Czytając razem bez litery i. Masterzy 50 i 30 lat. Lubimy skóry, od cwela slave tego nie wymagamy. Posiadamy wyposażony w meble i zabawki lokal do zabaw S/M. Za wiadomo co, czyli bardzo dobry S lub bez, to zależy tylko od ciebie. Szukamy na sobotę 25 lutego cwela slave. Wymagamy: ty 18 - 22 lata, młody wygląd, żadnych bródek i zarostu na twarzy. Szczupła budowa ciała, minimum wygolony intymnie. Konkretny na 6 godzin ostrego S/M. Reszta na priv, a potem w bezpośredniej krótkiej rozmowie telefonicznej. Na nie potwierdzone nr tel nie dzwonimy, SMS nie wysyłamy. Master PiK
Dzisiaj 03:05 2477996 Zgłoszenie
Seks Tomcio 37 lat kujawsko-pomorskie Grudziądz kontakt
Witam. Mam na imię Tomek, 37/186/88/17, ciemnoblond włosy, niebieskie oczka. Szukam kogoś do 30 lat, ogarniętego, kto zrobiłby mi soczystego lodzika. Oczekuję zdecydowanego, czystego, dyskretnego i realnego kolegi. Sam taki jestem i to samo gwarantuję. Masz ochotę poczuć moją pałeczkę w swoich ustach, to się odezwij. Pozdrawiam
Dzisiaj 05:21 2478019 Zgłoszenie
Seks Konkret 38 lat podlaskie Bialystok   Zdjęcie kontakt
Jestem w hotelu turkus przejazdem w Białymstoku chetnie poznam dojrzałego aktywnego faceta na realne spotkanie ja 38lat 177 70 19cm męski univ chętniej pas.tylko konkretne tel lub mms
Dzisiaj 04:51 2478013 Zgłoszenie
Seks Hotel 40 lat kujawsko-pomorskie Brodnica kontakt
Zaproszę dziś , jutro do hotelu w Brodnicy pasywnego na sex zabawę do 26 lat pogadamy może coś. Ja 40 lat. Tylko konkretni i zdecydowani . Odpisujac na ogłoszenie opisu sę nr w zakladce
Dzisiaj 04:32 2478011 Zgłoszenie
Seks nasdwóch 33 lata mazowieckie Wawa Grochów kontakt
Szukamy UNI do seksu w dwie strony TERAZ, My dwaj UNI. Kontakt wyłącznie na TELEFON - rozmowa i ustawka!!!
Dzisiaj 04:16 2478010 Zgłoszenie
Seks Tomek 23 lata małopolskie krakow kontakt
Dyskr na nam.ietna noc:) chętnie starszego akta.
Dzisiaj 03:50 2478006 Zgłoszenie
Seks peterrych0731 42 lata lubuskie Nowa Sól kontakt
Siemka szukam na sexik moze nawet na dluzej z zamieszkaniem u mnie ja Nowa Sol jestem i mieszkam sam 180 szczuply 70.19cm uni zapraszam oral anal lizanko bzykanko i nawet fany zwiazek otwarty na wszystkie propozycje Piotr nr tele w zakladce dzwonic lub pisac pozdro
Dzisiaj 03:44 2478005 Zgłoszenie
Seks artur 31 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Ktoś chętny na plener teraz? :) Ja 171/66/16. Zadbany, zdrowy, fajny bisex.
Dzisiaj 03:29 2478002 Zgłoszenie
Seks Kino 39 lat małopolskie Kraków kontakt
Seks Kino ul. Filipa 11. Dziś (sobota) 13-22 gej party: ruchanie na materacach. Przychodzisz, nic nie mówisz, rozbierasz się, kładziesz na materacu i czekasz a chętni się znajdą. Zapraszamy zainteresowanych zabawą w dowolnej roli.
Dzisiaj 03:20 2477999 Zgłoszenie
Seks Marc 29 lat zachodniopomorskie Kołobrzeg i okoliceM kontakt
Uległy przystojniak bi odda sie dojrzałemu Panu :) Obciągne i i wypne sie dla Ciebie:) dzis w nocy :) zapraszam Mam straszna chcice a moje dupcia czeka :P
Dzisiaj 02:58 2477994 Zgłoszenie
Seks greg pomorskie Gdańsk kontakt
Seks układ- ja czysty, zdrowy, zalezy mi na dyskrecji, układ seksualny - wspólne zabawy, doznania, spędzanie czasu, lubie pieścić , całować, lizać dupe i kutasa, kulturalny, zadbany... moge pomóc też finansowo, podeslij fotę - jeśli chcesz:)
Dzisiaj 02:48 2477993 Zgłoszenie
Seks ben 30 lat mazowieckie Warszawa kontakt
moze ktos polecic sprawdzonego escorta, umiesnionego i pasywnego? takiego, co niczym nie zarazi :)
Dzisiaj 02:36 2477988 Zgłoszenie
Seks Grzesiek 21 lat warmińsko-mazurskie Olsztyn kontakt
Jestem młody ale lubie kobiety trans i szukam na dzisiaj lub jutro ewentualnie
Dzisiaj 02:31 2477985 Zgłoszenie
Seks Spotkanie 34 lata mazowieckie Praga-Południe kontakt
Hej fajnie jak odezwie sie konkretny chetnie obciagne ja z lokum pozdro.
Dzisiaj 02:25 2477984 Zgłoszenie
Seks oralnypln 37 lat mazowieckie warszawa grochów kontakt
ulegly misiek obciagnie lub sie wypnie
Dzisiaj 02:17 2477982 Zgłoszenie
Seks pass małopolskie Kraków-Śródmieście kontakt
seks teraz? lokum jest
Dzisiaj 02:16 2477981 Zgłoszenie
Seks Pat 27 lat mazowieckie Kaliszki - Czosnów kontakt
Kaliszki - Czosnów. Jest ktoś teraz w okolicy? chętnie starszego
Dzisiaj 01:53 2477978 Zgłoszenie
Seks kill 18 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Nas 2 młodych pas szukamy aktywów na teraz z lok i chem
Dzisiaj 01:38 2477973 Zgłoszenie
Seks Aktyw 35 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Szukam młodego uległego pasywa. Ja zdrowy meski samiec. Interesuje mnie oral i anal. Reszta do dogadania. Regularne spotkania. Mam chate. 35/182/95-aktywny. opisz się i podeślij fotki
Dzisiaj 01:36 2477972 Zgłoszenie
Seks SPECJALISTA 35 lat lubuskie Kostrzyn nad Odrą kontakt
Badania okresowe i inne,są chętni? Zapisy na termin. Telefon w kontakcie.
Dzisiaj 01:27 2477967 Zgłoszenie
Seks we3 mazowieckie Warszawa kontakt
szukamy trzeciego. my byczek akt i 43 lata fajny pas. ktos dolaczy?
Dzisiaj 01:25 2477966 Zgłoszenie
Seks Maciek 55 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Jutro wieczorem w s p o m o g ę dominującego perwsyjnie
Dzisiaj 01:23 2477965 Zgłoszenie
Seks SSS 33 lata podkarpackie POZNAŃ kontakt
Przejazdem w Poznaniu w sobotę 33 175 65 18 P Spotkam sie wieczorem na dobry seks.. Proszę oferty tylko z lokum .
Dzisiaj 01:23 2477964 Zgłoszenie
Seks GGpriv 36 lat mazowieckie Ząbki kontakt
Szukam kogoś z lokum. Ja zonaty 36l z fantazjami BI. Jestem z Ząbek ale mobilny więc mogę dojechać. Zony nie ma w tygodniu wiec pisze ogłoszenie bo chce się spotkać i zrealizować fantazje.... pisz.
Dzisiaj 01:17 2477961 Zgłoszenie
Seks bizboczek 32 lata dolnośląskie Wrocław kontakt
cześć, jutro wieczorem, spotkanie u Ciebie, ja bi, dyskretny, lubiący rolę uległej dziiwki. możliwy oral, piss, anal jak zrobimy lewatywę, gwałt oralno analny, ma byc ostro. Oczywiście całość przy browarze. whiskey :)
Dzisiaj 01:12 2477959 Zgłoszenie
Seks Grzesiek 40 lat dolnośląskie Wrocław-Stare Miasto kontakt
Hy ja Grzesiek, uległy pasyw na maxa, 40-175-73-15 ciemny bl, ciagne, lize, daje dupska, uwielbiam bareback, sox, sneak, rimm, wulgar, sperma, spank, piss, konkretów aktywów nawet 2-3 obsłuże lub aktywa szukam. jebanie na maxa konkret. Bez lokum i auta.Wiek, wygląd bez większego znaczenia liczy się konkret sex i jebanie. Konkretne telefony .Czekam, Grzesiek. Na sms nie odpisuję.
Dzisiaj 01:06 2477955 Zgłoszenie
Seks xxx 28 lat pomorskie xxx kontakt
ja pas ty mobilny zasieg 30 km teraz
Dzisiaj 01:04 2477954 Zgłoszenie