Seks Krakteraz małopolskie Kraków-Podgórze kontakt
Jakis kolo chce wpasc na konkretne jebanie? Mam lokum na Podgorzu. Jestem uni, 32 lata. Fajnie jakbys mial popka i byl uni
Dzisiaj 18:37 2671163 Zgłoszenie
Seks Cypher 34 lata dolnośląskie Wrocław kontakt
Szukam kogoś w podobnym wieku na dobry sex. Ja w oralu uni w analu akt. Zainteresoway, napisz.
Dzisiaj 18:34 2671162 Zgłoszenie
Seks mmm 34 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Męski pasyw szuka zdrowego aktywa na anonimowe jebanie, Czekam goły z zasłonietymi oczami, wchodzisz, ciągne i daje tyłka. 34 183 81 18 p
Dzisiaj 18:29 2671155 Zgłoszenie
Seks duzy 43 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Poznam dwóch miłych normalnych facetów max do 38 lat uni, na spotkanie dzisiaj. Lokum jest. Ja 43 duzy misiek 172.130.16
Dzisiaj 18:28 2671154 Zgłoszenie
Seks terazBielany 27 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam konkretnego pasywa na zabawę dziś u mnie na Bielanach,w zamian za pomoc P.L.N. dla mnie.Ja aktyw 27/180/67/19cm z lokum,szukam konkreta!.
Dzisiaj 18:25 2671150 Zgłoszenie
Seks Marcin 28 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Szukam aktywa/uni chętnego na spotkanie ze mną. Lubię robić loda, choć nie mam dużego doświadczenia. Analu nie próbowałem, chociaż bardzo bym chciał. Moja sylwetka i fetysz na zdjęciu. Głowa na codzień na miejscu. ;) Nie mam lokum, ale jestem mobilny. Jednozdaniowe maile usuwam.
Dzisiaj 18:20 2671148 Zgłoszenie
Seks Piotr 36 lat kujawsko-pomorskie Toruń kontakt
Jestem bi facetem. Wydepilowany 36/175/82/17. Szukam dyskretnej osoby z lokum do spotkań. Lubie damska bieliznę i soczyste lody. Masz ochotę się zapoznać ? Napisz
Dzisiaj 18:19 2671147 Zgłoszenie
Seks Kam 22 lata łódzkie Biała Rawska kontakt
Mam 22 lata, 170 cm 65 kg. Jestem dyskretny i takiego samego szukam. Ja pasywny uległy więc dobrze by było gdybyś był dominujący. Szukam kogoś do sex relacji. Wszystko do dogadania.
Dzisiaj 18:18 2671145 Zgłoszenie
Seks varsovia 25 lat mazowieckie warszawa kontakt
szukam kogoś młodego akt/uni na spotkanie wieczorem. mam wolne lokum w centrum. 178/92/15
Dzisiaj 18:18 2671144 Zgłoszenie
Seks Rudy 35 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam Dojrzałego który zaprosi na gej film. Ja rude włosy i wbrew opiniom o rudych mily .lubię zabawy przy filmie . Ja uległy z mocno stojącym kutasem
Dzisiaj 18:18 2671143 Zgłoszenie
Seks igor 26 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Teraz u mnie dysktetnie w mieszkaniu ....wyrucham dam do obciagu ja Palka 19.CM...gruby gnat....meski koles..Za..p...l....n
Dzisiaj 18:17 2671142 Zgłoszenie
Seks Pit mazowieckie Warszawa kontakt
uklęknę, otworzę usta i ojebie chuja. Chętnie na układ z piciem spermy
Dzisiaj 18:15 2671141 Zgłoszenie
Seks pasyw 27 lat małopolskie krakow kontakt
siema 27 lat szczuply pasyw głębokie gardlo fajny tylek szukam aktywa który seks traktuje jak sport interesuje mnie konkret ruchanie bez wchodzenia sobie w życie TYLKO seks orał lizanie rimm facefuck ślina sperma wulgar piss cwelenie stopy jebanie spank wiazanie , ty podobne preferencje lub naucz mnie czegoś nowego, przedział wiekowy 27-27-40 lat, możesz być wlochatym zbokiem
Dzisiaj 18:12 2671140 Zgłoszenie
Seks Szukam mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam fajnego faceta mlodego z lokum Do spędzania czasu bliskosci stalej relacji 32 174 74
Dzisiaj 18:09 2671139 Zgłoszenie
Seks independet 28 lat małopolskie Kraków kontakt
chlopak,sport,normalny zaprosi dzis mlodszego lub w takim wieku jak ja, chce ulec i byc zdominowanym,preferuje szczuplych i sport ,dam h...aj..s,jak trzeba, szczegoly w mailu..l
Dzisiaj 18:09 2671138 Zgłoszenie
Seks Max 40 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam stabilnego emocjonalnie faceta do stałego związku, który w przyszłości może przerodzić się we wspólne zamieszkanie? Mój typ to facet w wieku 40 - 55 lat, misiowaty, zaokrąglony, dobrze przy kości, grubaśny, z lokalem w Warszawie, niepalący, względnie zadbany i zdrowy tak jak ja. O mnie: 39 lat, szczupły, wysoki, owłosiony mężczyzna, wykształcony, pracujący, niepalący, z różnymi zainteresowaniami, ceniący przyjaźń, nie stawiający seksu na pierwszym miejscu, lubiący rozmowy, wspólne spędzanie czasu w domu, ale także preferujący spacery i odpoczynek na świeżym powietrzu. Odpowiem wyłącznie na maile napisane w języku polskim i od osób spełniających proste powyższe kryteria.
Dzisiaj 18:08 2671137 Zgłoszenie
Seks Lancelot 28 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Pociąg IC do Poznania. Komuś się nudzi? ;)
Dzisiaj 18:02 2671134 Zgłoszenie
Seks Dawid 24 lata łódzkie Łódź   Zdjęcie kontakt
Siema 182.72.19.24l pas spotka się z sytuowanym Panem z lokum bądź wpadnę do hotelu w zamian za pom.fin.czekam na konkretne telefony
Dzisiaj 18:01 2671132 Zgłoszenie
Seks Lachociag 18 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Jestem super chłopakiem, lubię robić loda, głębokie gardło i nie tylko...Zadzwoń!!
Dzisiaj 17:58 2671131 Zgłoszenie
Seks napalo 18 lat śląskie Kielce Wloszczowa Za kontakt
Napalony młody chłopak będzie jechał z Kielc do Katowic dzis pociągiem TLK Godula o 19.09 wyjazd z Kielc. Moze ktoś chętny na zabawę w pociągu?
Dzisiaj 17:57 2671129 Zgłoszenie
Seks lody 48 lat małopolskie Kraków kontakt
szukam mlodszego na lodzika
Dzisiaj 17:56 2671128 Zgłoszenie
Seks sex warmińsko-mazurskie Ostróda   Zdjęcie kontakt
2-ch (30-34) szuka pasywka lokum i auto jest Ostróda i okolica
Dzisiaj 17:56 2671127 Zgłoszenie
Seks Onnn 37 lat pomorskie Reda kontakt
Cześć z tej strony fajny misiek z Redy. Z chęcią spotkam się z kimś u mnie dzisiaj wieczorem. W seksie ja pas. Więcej info na priv
Dzisiaj 17:53 2671126 Zgłoszenie
Seks Piotr 48 lat kujawsko-pomorskie Toruń kontakt
Młodego chłopaka ( gey lub bi ) do 25 lat, nie otyłego, z Torunia lub okolic Torunia, na wspólne wyjazdy rowerowe ( plener, las, i wszystko inne ). Poznam i dam Kase, dla młodego geya z rowerem ( nie koniecznie musisz mieć rower, możemy i na piesze wędrówki ). DAM KASE - DO UZGODNIENIA Ja - 48 / 174 / 62 / 17 - normalny, zdrowy, spokojny, gey. Odpowiem na pełny opis. Pisz SMS.
Dzisiaj 17:48 2671124 Zgłoszenie
Seks Młodypass 20 lat łódzkie Łódź kontakt
Witam, jesten młodym 20 latkiem, 180/76/18 pass, sympatyczny,wydepilowany. Czy ktoś wybiera się do Fali? Jestem z poza śriodowiska,i szukam tylko jednego.
Dzisiaj 17:47 2671123 Zgłoszenie
Seks Wrangler 37 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Aktywny, męski, ładnie owłosiony chłopak, wysoki, zadbany, szczupły i obdarzony zaprosi do siebie pasywnego faceta, zdrowego, kulturalnego i na poziomie, w wieku 40+ lub 50+. Mój lokal na Dolnym Mokotowie, ale Twoje ws.pa.rc.ie dla mnie.
Dzisiaj 17:44 2671121 Zgłoszenie
Seks Tomek 26 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Jestem na stacji benzynowej na ul rosola ktoś chętny podjechać i dać do obciagu przelizac się czekam na kumpla i z chęcią zabawie sie tu
Dzisiaj 17:43 2671120 Zgłoszenie
Seks hmm małopolskie Kraków kontakt
poznam 30 latka w miare przystojnego, /taniec macanie rozbieranie calowanie itd/
Dzisiaj 17:41 2671119 Zgłoszenie
Seks Pan 23 lata wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam młodego, uległego cwela z lokum. Pisząc podaj cyferki i na co jesteś gotowy
Dzisiaj 17:40 2671118 Zgłoszenie
Seks marcin 49 lat małopolskie Kraków kontakt
Teraz spotkam się śródmieście/ nowa huta 49/ 173 aktywny, facet w garniaku , zdrowie , dyskrecja
Dzisiaj 17:35 2671117 Zgłoszenie