Seks SSS 33 lata podkarpackie POZNAŃ kontakt
Przejazdem w Poznaniu w sobotę 33 175 65 18 P Spotkam sie wieczorem na dobry seks.. Proszę oferty tylko z lokum .
Dzisiaj 01:23 2477964 Zgłoszenie
Seks Olek 28 lat podkarpackie Rzeszów kontakt
Konkreta ktory obciagnie w poniedziałek w wc na lotnisku w Rzeszow-Jasionka. Szukam zdrowego konkretnego dyskreta z foto. Ja 28 182 78 akt bi
Wczoraj 20:18 2477706 Zgłoszenie
Ogólne adr 36 lat podkarpackie Rzeszów kontakt
Czesc kto ma ochote na zabawe sex ??? lubie anal, oral, piszcie tylko konkretni
Wczoraj 19:45 2477665 Zgłoszenie
Seks HOTMEN podkarpackie Rzeszow kontakt
MIeszkasz w Rzeszowie lub okolicy, na codzien uczysz sie, studia lub praca tutaj, masz malo doswiadczenia w milosci m-m!Szukasz Starszego Pana do przyjazni meskiej, spotkan i delikatnych pieszczot, to odezwij sie, Mam swoje Lokum i mysle wiecej glowa a ty!Napisz cos o sobie, reszte w korespondencji.czekam , bo karnawal sie konczy.!Przegieci, naciagaczy, zniewiescialy typy nie pisac, zonaci!POwazne odp, odpisze tylko.
Wczoraj 19:37 2477660 Zgłoszenie
Ogólne Adam 29 lat podkarpackie Boguchwała kontakt
Jak jest w piątki w Odeonie? Duzo fajnych, mlodych gosci w slipkach w saunie, moze bez .......? Pasuje sie wybrać, tak mnie swędzi tu i ówdzie. Nie chadzam do Nowego Dworu, tam kiepsko. Odeon najlepszy. Tylko czy dzis!???
Wczoraj 17:58 2477541 Zgłoszenie
Seks Marek 54 lata podkarpackie Biecz Jasło Krosno kontakt
Men 54lata pozna chłopaka od 18lat do 25lat do przyjazni wypicia browcai seksu pomoge pozdrawiam
Wczoraj 17:57 2477538 Zgłoszenie
Ogólne Adam 29 lat podkarpackie Boguchwała kontakt
Wybieracie sie dzis do Odeonu? W piatki jest tam fajnie? Nie pisałem ostatnio zadnego postu tu na forum, rzadko tam chodze
Wczoraj 16:57 2477451 Zgłoszenie
Seks Tomek 35 lat podkarpackie Rzeszów kontakt
Szukam kogoś wyluzowanego kto dziś ok. 20 wpadłby do mnie zrobić mi parę nagich fotek. Tylko zdecydowane i konkretne osoby zapraszam.
Wczoraj 16:33 2477413 Zgłoszenie
Fetysze Bartek 24 lata podkarpackie Rzeszów kontakt
Cześć! Oddam znoszone soxy lub bieliznę. Według twoich upodobań :) Napisz a na pewno się dogadamy
Wczoraj 16:14 2477395 Zgłoszenie
Seks paweł25 25 lat podkarpackie Rzeszów   Zdjęcie kontakt
Hejka, Jestem młodym 25-letnim chłopakiem 175, 65 kg, szczupłym,pasywny w seksie analnym. Uwielbiam pocałunki, pieszczoty, seks, oral, anal, wspólną Sauna? chłopaki wieku od 18do 33,
Wczoraj 12:13 2477153 Zgłoszenie
Ogólne xxx 27 lat podkarpackie Kolbuszowa kontakt
Przyjeżdżasz do mnie do sklepu granatową bmw , kupujesz papierosy, bardzo mi się podobasz, jak to czytasz odezwij się.
Wczoraj 11:58 2477135 Zgłoszenie
Ogólne Lodzik podkarpackie Rzeszów kontakt
Masz do 35lat chcesz dobrego loda do końca pisz z opisem może jakiś mlodzian chciałby przeżyć fajna przyjemność po co ręką męczyć a często widzę to w wc rzeszów pisać do 15 później nie zawsze mogę odp
Wczoraj 10:53 2477069 Zgłoszenie
Praca - szukam Pawel 29 lat podkarpackie Rzeszów kontakt
Witam. Szukam pracy o dobrych zarobkach. Prosze o powazne odpowiedzi
Wczoraj 03:47 2476854 Zgłoszenie
Ogólne xyz podkarpackie Zakopane kontakt
Od soboty Zakopane Halny Pensjonat ktoś będzie!!!
23-02-2017 19:15 2476578 Zgłoszenie
Seks poiuytrewq 26 lat podkarpackie rzeszów kontakt
około 20 bedzie ktos chetny na zabawe w wc pks?
23-02-2017 18:08 2476507 Zgłoszenie
Ogólne Dawid 27 lat podkarpackie Boguchwała kontakt
Idę Odeon dziś będzie ktoś ? Ja od 20
23-02-2017 15:51 2476372 Zgłoszenie
Widziałem Cię Gosc 32 lata podkarpackie Dębica kontakt
Hej Przystojniaku pracujesz w restauracji orientalnej CS w Dębicy, mam nadzieję, ze tu zaglądasz ..... daj znak
23-02-2017 15:50 2476371 Zgłoszenie
Ogólne podkom podkarpackie Boguchwała kontakt
Oczywiście. Jasne, że będziemy. Wydział Kryminalny KMP w Rzeszowie. Rozpoznasz nas bez trudu. Wszyscy będziemy mieć duże pały.
23-02-2017 15:36 2476358 Zgłoszenie
Seks Onanista podkarpackie Rzeszów kontakt
Dzisiaj o 20 na parkingu obok Supersamu przy Asnyka czekam na kogoś kto lubi wspólnie powalić ręką aż do spustu w aucie. Mam dużego i oczekuje kogoś z dużym.
23-02-2017 15:03 2476326 Zgłoszenie
Seks sexxx 20 lat podkarpackie Rzeszów kontakt
Chciałbym polecić wszystkim Kuwą Klub BUNKIER, w Warszawie . Klub znajduje się na ulicy Białostockiej 5 na Pradze . Otwarty od 22 do 7 rano . Jeśli lubisz ostre ruchanie bez trzymanki, to polecam . Jak chcesz się zapoznać z tym lokalem wirtualnie, to wpisz w google KLUB BUNKIER WARSZAWA. Masz tam wszystkie informacje dotyczące lokalu . W ten piątek IMPREZA ROZBIERANA . Klub bunkier jest sex klubem w którym można się dobrze wyruchać, nawet z kilkunastoma bez gumy. Mnie w zeszły piątek pierdoliło 18tu bez gumy i zlewało się po kolei dupe. Czuje się zajebiście spełnioną kurwą
23-02-2017 14:14 2476279 Zgłoszenie
Seks Jutro podkarpackie rzeszów kontakt
Justyna trans poszukuje Pana z lokalem na jutro na sex. Ja sexi bielizna szpileczki obisła mini....
23-02-2017 12:40 2476188 Zgłoszenie
Seks Obciag 49 lat podkarpackie Rzeszów kontakt
Mieszkam w hotelu na Starym Mieście, może wpadnie do mnie wieczorem przystojny, fajny student (19-27lat) ładnie zbudowany, ćwiczący na siłce. Poczęstuje pączkiem, wyma suję, doprowadzę do finału. Kultura, higiena wymagana, czeka też st o zeta. Tym którzy odpowiadają na wszystkie ogłoszenia i nie czytają ich ze zrozumieniem dziękuję. Kontakt tel. ułatwi spotkanie.
23-02-2017 11:42 2476142 Zgłoszenie
Ogólne Onchetny podkarpackie Rzeszów kontakt
Będzie ktoś dzisiaj w odeonie?
23-02-2017 06:06 2475911 Zgłoszenie
Ogólne BASEN 40 lat podkarpackie Przeworsk kontakt
Szukam kogoś też mobilnego z najbliższych okolic do wspolnych wyjść na basen (Łańcut lub Leżajsk). Dwa, trzy razy w tygodniu? Tak żeby razem się dopingować i dzielić kosztami dojazdu. Nie jest to żadna propozycja z podtekstem. Bądź kolegą, kumplem obojetnie czy jestes gejem czy hetero. Licze na sensowne odpowiedzi i pozdrawiam :)
23-02-2017 01:49 2475877 Zgłoszenie
Seks jutro 26 lat podkarpackie Rzeszów kontakt
dwóch przed 30, szuka w Rzeszowie aktywa tylko na jutro w hotelu wieczorem my akt i pas, szukamy aktywa 24 -45 lat Tylko zdecydowani, mogący napisać coś o sobie. Zainteresowany ? podaj kontakt , tel. Bez pisania emiali w kółko tylko jutro Rzeszów 23 lutego
22-02-2017 21:23 2475700 Zgłoszenie
Seks sex 38 lat podkarpackie Wola Komborska kontakt
Szukam starszego kumpla, kierowcy TIRA do spotkań i dłuższej znajomości bez wzajemnych zobowiązań w wieku 40 - 51 lat. Kierowcy, dajcie znać. Ja ze okolic Korczyny. Może macie trasę Rzeszów na Barwinek - dajcie znać jak macie czasz postoju, podjadę na parking. Ja normalny facet 38 lat 180, 75, 17, uniwersalny przewagom na aktywa. Śmiało można zadzwonić na. Kontakt - Tylko telefon, NIE ODPISUJĘ NA SMS. nr tel. jest podany w zakładce kontaktowej. Tylko STARSI !!! Pozdrawiam kierowców.
22-02-2017 20:20 2475646 Zgłoszenie
Seks Michał 27 lat podkarpackie Stalowa Wola kontakt
Chciałbym wreszcie poznać kogoś wartościowego, aktywnego i atrakcyjnego kolesia nie tylko do seksu, chociaż to też jest ważne i przyjemne. Może w Stalowej Woli jest ktoś taki>
22-02-2017 20:07 2475635 Zgłoszenie
Ogólne powiedziec podkarpackie tarnobrzeg kontakt
coz powiedziec caly gargamel, wole okreslenie BEŁKOTA nie B L E K O T A
22-02-2017 19:45 2475617 Zgłoszenie
Ogólne Michalskabuhaha 20 lat podkarpackie Tarnobrzeg kontakt
Autorze lud michalska ogloszenie nume2460430 zaden gargamel nie dal tylko ja kamil jak jestes pierdolnieta ciota to twoj problem! Moje zdjecie to ja jestem modelem tobie troche brakuje do tego michalska tyfusie jestes pierdolniety bylem w lasku bulonskim byl tylko wielki brzuch michalskiej żałośnie michalska udowodniles juz ze jestes chory psychicznie i masz choroby weneryczne
22-02-2017 19:28 2475599 Zgłoszenie
Ogólne luda 22 lata podkarpackie Tarnobrzeg   Zdjęcie kontakt
Szanowni Państwo! "Gargamel" jest idiotą oraz najprawdopodobniej człowiekiem chorym na umyśle. Sprawdźcie chociażby ogłoszenie 2460430. Nawet nie wyciął nazwy strony ze zdjęcia modela, z której je skopiował ( squirtz . com). To tylko 1 przykład, ale wszystkie te zdjęcia są f-a-ł-s-z-y-w-e. Niestety, (albo stety)-w Tarnobrzegu nigdy takich chłopaków nie było, nie ma i nie będzie, bo wszystkich Blekota wystraszył swoim postępowaniem i bełkotem. Nie ma, tak jak nigdy nie było żadnej s-a-u-n-y, ani suchej, ani mokrej. Jedynie co jest to chore urojenia i choroba wielobiegunowa. W ilu osobach dziś występujesz? Już dziś naliczyłem ze 4. Najgorsze jest to, że on wierzy w to wszystko co pisze, ale to już jego własny problem. Dziwię się tylko kierującym tą stroną, że nie reagują na te podszywania, łamanie praw autorskich i wiadra pomyj, zwykłego hejtu, wyzwisk i oszczerstw wylewanych dosłownie na wszystkich.
22-02-2017 19:12 2475586 Zgłoszenie