Fetysze zozo 45 lat lubelskie wysokie kontakt
poznam pana po 50ce rolnika,robotnika,który na co dzien chodzi w roboczym drelichu zrobie loda przez rozporek dam d....pozdrawiam
16-04-2019 15:59 3239425 Zgłoszenie
Fetysze kibel 43 lata cała Polska POLSKA kontakt
żywy kibel czeka na dawców
16-04-2019 15:52 3239413 Zgłoszenie
Fetysze Marcin 30 lat pomorskie Pruszcz Gdański kontakt
Poznam Pana aktywnego do najlepiej dłuższego dyskretnego układu znajomości i chętnie kumpelstwa. Zdrowie higiena dyskrecja to dla mnie podstawa. Jestem tylko pasywny uległy, przystojny szczupły młodo wyglądający. Poznam kogoś spoza tego całego środowiska..
16-04-2019 15:10 3239369 Zgłoszenie
Fetysze piss mazowieckie Warszawa kontakt
Hej Szukam młodego zdrowego szupłego na piss w moje usta. Piwo, wodka czeka na Ciebie.
16-04-2019 14:55 3239355 Zgłoszenie
Fetysze zonbi 53 lata śląskie Sląsk Górny kontakt
Wyliżę rowek zgrabnemu facetowi bi lub hetero, może być przy nim jego partnerka. Lubię młode jędrne pośladki. Robię to świetnie.
16-04-2019 14:50 3239349 Zgłoszenie
Fetysze Iop mazowieckie Warszawa kontakt
Czy kogoś kręcą jakieś nietypowe fetysze? Nietypowe zachowania?
16-04-2019 13:48 3239310 Zgłoszenie
Fetysze Mobilny 52 lata śląskie Kato Zagłębie kontakt
Dasz dużego do zabawy w aucie dam ci Z,L, Ty od 18 lat wzwyż.
16-04-2019 13:47 3239308 Zgłoszenie
Fetysze jacek 40 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam kogos na dzis albo nawet etraz kto chcialby sie spotkac w kliamcie spanking. Ja dostaje. Lanie pasem trzicnka na goly tylek uda i stopy. Czy jest kots sklonny mnie ukarac?
16-04-2019 12:24 3239227 Zgłoszenie
Fetysze wcwcwc 38 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Na dzisisj po 16ej szukam żonatego faceta który wystawił by pałę do obciągu np. W wc metro pole mokotowskie. Ja 38lat zdrowy i dyskretny i tego tez oczekuje. Szybka akcja.
16-04-2019 11:41 3239193 Zgłoszenie
Fetysze AnonBlowJob 46 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Wchodzisz bez gadki (może być akcja w kominiarkach), światło przygaszone, leci pornos, od razu sciągasz spodnie albo tylko wyjmujesz z rozporka, czekam na kolanach i obrabiam na poppersie, zlewasz się i wychodzisz. Czysta anonimowa przyjemność.Lokum jest. Tylko dla szczupłych. Podaj swój opis ..
16-04-2019 11:28 3239180 Zgłoszenie
Fetysze and 57 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Cześć,ja 180/88,czysty,zdrowy,nie straszący.Pas.Szukam kolegi w moim wieku,z wolnymi przedpołudniami i lokum,może być dwóch, też pas,do wyuzdanej zabawy dziurkami- rozciąganie,wkładanie różnych przedmiotów(warzywa,owoce,dilda jeśli masz).Wzajemny piss przy piwku,może na początek nie wejdzie,ale też fist-ogólnie takie zabawy.Jeśli ktoś chce oral-mnie,nie,ślina,całowanie też wchodzi ale nie musi-nigdy się nie całowałem.Czekam
16-04-2019 09:58 3239114 Zgłoszenie
Fetysze Pas 34 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Witam. Szukam kogoś do stworzenia dyskretnej relacji co lubi wszelkie zabawy dziurą pasywa. Jedynie zabawy gdzie Ty zabawiasz się moim otworem (kwestia ustalenia). Najchętniej palcami, dildami czy innymi zabawkami, lizanie a z czasem jak się wyćwiczy to i fist. Jeżeli chcesz to oczywiście możesz posuwać. Bez pieszczot, całowania itp (ew możesz posuwać też w usta). Nie posiadam lokum do zabaw lecz jestem mobilny. Najchętniej osoba starsza ode mnie. Wygląd nie ma większego znaczenia (brzuszek śmiało możesz mieć) bądź pomysłowy i rozmowny a przyjaźń napewno będzie owocna :). Ja 34. 185, 82 normalnej budowy z podobno fajnym tylkiem :)
16-04-2019 09:46 3239103 Zgłoszenie
Fetysze Zapasy mazowieckie Warszawa kontakt
33 175 72 spoko chlopak fan klimatow zapasniczych graplingu bjj. Szukam kogos podobnego na meskie silowanie o podobnych parametrach. Szukam kogos z lokum lub warunkami do takiej zabawy
16-04-2019 09:02 3239082 Zgłoszenie
Fetysze Nowy 37 lat kujawsko-pomorskie Torun In kontakt
Witam szukam Pana dominującego który chciałby zdominować uległego pasywa. W grę wchodzi zabawy: bondage, klapsy wylizywanie odbytu i przede wszystkim duży nacisk na sex oralny i analny. Pan musi mieć lokum do spotkania. ja atrakcyjny 180.89.18 wydepilowany, siłka. Jeśli jesteś zainteresowany odezwij się omówimy szczegóły. Interesuje mnie także odleglość do 100km od może więcej.. Pozdrawiam
16-04-2019 08:58 3239075 Zgłoszenie
Fetysze Piotr 51 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Poznam spoconego budowlańca po 40ce z bardzo dużymi jajcami i grubym hujem z serem 3 dni na jebanie i szczanie . Warszawa. Tel. sms
16-04-2019 01:25 3238975 Zgłoszenie
Fetysze KibeldlaPana 20 lat cała Polska Warszawa kontakt
TERAZ porobiony smiec na skype scierwo dla chetnego Pana co przeszkoli mnie w dominacji toaletowej piss i scat wciagne kreske z podłogi z kibla skad mi Pan rozkarze i dami sie na maxa upodlic ponizyc zdegradowac jak ostatnie scierwo bez hamulcow chce byc cały w szczynach ślinie śmieciach i gownie zmusisz mnie do wszystkiego KTOS CHETNY DOMINUJACY TERAZ NA TAKA ZABAWE ? CZEKAMMMM NA KOLANACH W KIBLU OD TERAZ
16-04-2019 00:14 3238956 Zgłoszenie
Fetysze IndridCold 25 lat pomorskie Sopot kontakt
Dominujący szuka młodych kolesi (najlepiej skejt/sport) z Trójmiasta w klimacie sneak, trampling, bondage, bdsm. Zdjęcia mile widziane. Mam też GG.
15-04-2019 23:54 3238953 Zgłoszenie
Fetysze soksy lubelskie Gdziekolwiek kontakt
Siema, mam soksy na wymiane, od tygodnia na nogach, troche waniaja. oczekuje innych fajnych soksow wzamian, najlepiej frotte. Jacys chetni? h.a.j.s?
15-04-2019 23:51 3238950 Zgłoszenie
Fetysze Piotr 51 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Poznam spoconego budowlańca po 40ce z bardzo dużymi jajcami i grubym nie mytym hujem na jebanie i szczanie . Warszawa. Tel. sms
15-04-2019 22:55 3238917 Zgłoszenie
Fetysze MASTER 40 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Siema ziomy Szukam kolesia do tresury i cwelenia w klimacie sneakers, dres i skóry. Kolesia męskiego, uległego i konkretnego, nie cioty. Jestem męskim, owłosionym facetem. Mam 40 lat, 175 cm wzrostu i ważę 85 kg. Koleś powinien być posłuszny, dyskretny i konkretny. Wiek od 18 do 40 lat. W 100 procentach uległy. Jeżeli jesteś zainteresowany, to czekam na odpowiedź i twoje foty ryja i sylwetki. MASTER
15-04-2019 22:45 3238909 Zgłoszenie
Fetysze tomek 25 lat małopolskie kielce kontakt
Jak poderwać chłopaka na ulicy? Takiego, dla którego ważna jest miłość.
15-04-2019 22:38 3238894 Zgłoszenie
Fetysze soksy podkarpackie gdziekolwiek kontakt
Siema, mam soksy na wymiane, od tygodnia na nogach, troche waniaja. oczekuje innych fajnych soksow wzamian, najlepiej frotte. Jacys chetni? h.a.j.s?
15-04-2019 22:00 3238874 Zgłoszenie
Fetysze zboku mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Lubię szczanie do dupy. Chciałbym, żeby kil ku kolesi zeszczało mi się do dupy je den po dru gim przez lejek a potem jeszcze na chama dojebali tłokiem szczyny, które nie mogły już wejść.
15-04-2019 21:08 3238835 Zgłoszenie
Fetysze soksy lubuskie Gorzów Wielkopolski kontakt
Siema, mam soksy na wymiane, od tygodnia na nogach, troche waniaja. oczekuje innych fajnych soksow wzamian, najlepiej frotte. Jacys chetni? h.a.j.s?
15-04-2019 21:04 3238831 Zgłoszenie
Fetysze xxx cała Polska Warszawa   Zdjęcie kontakt
Witam - oferuję - Soksy - Boksy - Używane, po siłce. Sporo trenuję i chętnie dorobię. Wysyłka - paczkomat - Wplata - PAYPAL - Konkretnie anonimowo bez ceregieli. Mam też gumki z mleczkiem do boksów. Pakiet boksy z gumką sto - soksy boksy 80 - Zapraszam. Kontakt tylko przez gejowo. Soksy boksy mogą być po siłce - bieganiu.
15-04-2019 20:33 3238808 Zgłoszenie
Fetysze GloryHole 45 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Obciągne przez Glory Hole u mnie w mieszkaniu, przy wejściu w przedpokoju kotara z dziurą. Tylko dla szczupłych których jara taki klimat i szukają pełnej anonimowości. Opisz się...
15-04-2019 20:11 3238794 Zgłoszenie
Fetysze ballspain 28 lat wielkopolskie Poznań kontakt
szukam kogoś z lokum na zajebisty ballbusting, wykręcanie jaj. Możliwe w 2 strony.
15-04-2019 20:06 3238787 Zgłoszenie
Fetysze Fistujemlodego 40 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Kolesia do 28 lat do fistu z chata zdrowego. Reszta na mejla.
15-04-2019 19:08 3238733 Zgłoszenie
Fetysze meskikolo 47 lat dolnośląskie wroclaw   Zdjęcie kontakt
witam szukam sleyva suczke ulegla lubiaca klimaty uleglosci i zabaw typu pan niewolnik i wykonywania polecen akcja jest taka zajumales cos w sklepie biore cie na zaplecze i groze policja jezeli nie przyznasz sie ty zaprzeczasz ale zgadasz sie poddac kontroli osobistej znajduje u ciebie w plecaku dilldo ale to nie jest ta rzecz ktura zginela rozbieram cie powoli do bielizny sprawdzamm ciuchy w kieszeni znajduje pluga ale to tez nie jest ta rzecz zajumana pytam czy jestes gejem zaprzeczasz w koncu sie przyznajesz ze tak sciagam ci bardzo powoli bielizne dotykajac czesci intymnych w koncu przyznajesz sie ze ta rzecz zajumanom polknoles i zgadzasz sie oddac tresurze w zamian za to abym cie nie zglosil T Y W WIEKU 17-23 SZCZUPLAK CHLOPIECY LUB DZIEWCZECY LUBIACY KLIMATY NAGOSCI ZABAWY W KLIMACIE ORALU SPANKU PISSU ZABAWEK EROTYCZNYCH zapraszam do kontaktu zadnej silki tylko szczupli lub normalnej budowy ciala widelki obowiazuja
15-04-2019 19:01 3238727 Zgłoszenie
Fetysze Cwel 28 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam mastera lub akta lub grupy. Oral anal ff chastity milking edging bdsm. Zdrowy mobilny
15-04-2019 18:17 3238692 Zgłoszenie