Najnowsze wyróżnione ogłoszenia

Dwóch super wesołych chłopaków. Kochamy dobrą zabawę, seks i ludzi:) Mamy fajne dyskretne lokum, gdzie panuje luzik, super klimat... Wpadnij poczuj to...
małopolskie Seks
dzisiaj byles z kolezanka w aqua fit club w kosztowach , saunowalismy razem i rowniez bralismy prysznic...jezeli chcialbys znowu posaunowac odpisz. w...
śląskie Ogólne
Szukam kolegi do fajnej relacji - wyjścia na siłkę, kina, teatru czy na obiad...- nie wykluczam też innego charakteru znajomości. Szukam faceta w zbli...
lubelskie Szukam przyjaciela
Wspomoge Mastera który lubi ostro perwersyjnego wykorzystywać cwelu... Wulgar bicie ponizanie ...
cała Polska Fetysze
Ładny, uległy, pasywny chce poznać aktywnego, lekko dominującego w seksie kochanka celem dłuższej znajomości. Preferuję wysokich i dużych panów powyże...
łódzkie Seks
Jestem niesłyszący,Samotnym, gejem I miłym. Pragnę ochotę na seksie,a długie sex na 1-2 godziny. W seksie lubisz jestem uniwersalny. WYMAGA WIEK 18 ...
małopolskie Seks

Najnowsze ogłoszenia

 
Zdrowy brunet o młodym wyglądzie i szczupłej budowie (42/178/74/18), ustabilizowany emocjonalnie i zawodowo prawnik, niepalący, ateista, pragmatyk ze ...
mazowieckie Szukam partnera
Siema ja ulegly szczuply cwel suka.Szukam konkret meskich kolesi z grubymi palami mobilow co lubia ostro poruchac .Jeste ulegly I lubie dominujacych ...
pomorskie Seks
Witam szukasz dobrze platnej pracy oraz przydody w zyciu.Mam do zaoferowania wspolprace w brazy jako escort.Jezeli masz od 18 do 26 lat jestes uczciwy...
cała Polska Praca - dam
Poznam faceta na seks układ bez żadnego wchodzenia w życie. Ja zajmuje się Twoim chujem Ty moją dupą.Ja 43 siłka. Niestety jak dotąd na moje wcześniej...
dolnośląskie Seks
Witam szukam na teraz mobilnego Golczewo i okolica zrobie loda dam na paliwo...
zachodniopomorskie Seks
Meski, żonaty uległy 187 84 16 szuka dyskretnego kumpla do przyjaźni i kumplowania sie . Poszukuje normalnosci i spełnienia ...
zachodniopomorskie Ogólne
lubisz obciągać lub coś więcej Cię interesuje napisz jestem otwarty na wszelkie propozycje...
śląskie Seks
Dzis przejazdem w Bialym spotkam sie zeby spuscic sie dam sie posunac i sam tez posune.Prosze o kontakt konkretow nie grubych.Nie mam lokum.Spotkani...
podlaskie Seks